Natalya Vodyanova hà parlatu annantu à crià i zitelli, travagliendu com'è mudellu è attitudine in sicuru

U Natalia Vodyanova muderna l'altru ghjornu hà invitatu in l'office editoriale di a rivista Porter. Quì, cù a stella di u podju, una sughjetti fotografica interessante hè stata cunduta in biancu è prumessu, è ancu dettu in detail nantu à a maternità, travagliu è attitudine per l'assetimentu sessuale.

Natalya Vodyanova

Natalia disse à a so famiglia

A cunversazione cù l'entrevistadore di l'edizione di Porter, Vodyanova di 36 anni di età, hà iniziatu da annunzià nantu à a criazione di i so figlioli. Eccu alcuni qualchì parulla di stu mudellu:

"Ùn pozzu micca dì chì hè difficiule per avè 5 zitelli. Di sicuru, ci sò parechje situazioni, ma in fondu, tutti quelli sò risolti in pazu. Quandu i mo figlioli èranu babies, spessu i vulianu dorme in u mo beddu. Ogni vota, aghju stabilitu, dìssenu chì sò sunnati di dorme cun mè. Hè da questu quì pruvatu di spiegà chì avè u me stessu bedu, cum'è un àiu separatu, hè un privilege grande è u lussu. Eccu cumu l'aghju scrivutu: "In a mo zitiddina, ùn ci era micca cundine chic chì ci hè. Pi assai anni dormu in u listinu beddu cù a mo sughjornu è hà sunnatutu di avè una stanza separata è un lettu separatu. Intunate, u mo amatu, sò assai furtunati chì avete l'uppurtunità di dorme in i vostri cameri. Sapete, i mo picciriddi senti à tutte sti storii nantu à a me una zitella scuntenti cun piacè, ma finu à a fine ùn anu micca capì ciò chì tocava à vive in un spugliatu senza spiranza per u megliu. E ancu tutti i mo storii, pruvate à ogni modu pussibuli per arrivà à mè nantu à u lettu, facennu cose assai facultati.
Natalya Vodyanova in u ritrattu di a Revista Porter

Dopu questu, Natalia hà dettu cum'ellu passava u so passatu di ghjornu cù i zitelli:

"Quandu i ghjorni off come, ùn aghju restu. Dediccu tutti i mo tempi à i zitelli è sò assai cuntentu. In casa, sìammu in u caossu assulutu, ma questu hè una cosa special. I mo facini pò esse disgraceful, ghjucate ghjoculi, ballu è belli cù un piano. È certe volere dinò in natura. Organizà diversi sappressu, chì sò custruitu in a devastazione di diverse butthetti di documenti è cabine cù sorrel, manghjendu pancakes è ottenzii. Questu hè un tempu assai maravigghiatu chì ùn avete bisognu di fà i piani, ma puderete diventerà a cumpagnia di l'altri.

Vodyanova cuntò à u travagliu di u mudellu

Dopu quì, l'astru di podium di 36 anni d'utteni di decisione di parlà di u so travagliu. Eccu chì Natalia hà dettu riguardu à questu:

"Avete bè chì assai persone mi dumandanu unni mi circà l'ispirazioni, perchè sempre u pruvatu di vede bè. Per mè, l'icona di stile è imitazioni sò sempre a mo avutru. Ancu u fattu chì no avemu stava beni, hà sempri attente. Abiminu era l'omu chì stava per i persone, nò solu per ellu stessu. Idda hà datu assai à l'altri, per quale era assai amata. Avà era sempre pronta per vene à u salvamentu è sacrificà u so tempu per aiutà à qualchissia. Malgradu, hà hà vistu perfetta. U stili perfetti è lipsticki rozi in i so labbra fece meraviglie per ella. Anu sempre admire quan pensu di ella. Sta maghjina hè tantu limpia per mè chì ùn aghju micca vogliu o ùn sarà micca cum'è una altra persona.

In generale, se parlemu di u nostru travagliu, aghju veramente un mudellu. Dopu ch'e tornu stancu in u mo funnione di carità, per pona in fronte di a camera o sia nantu à u podju per mè hè una felicità vera. Duranti u travagliu aghju restu è gudirà à u stessu tempu. Per mè, l'affari modellu hè più piace un trattamentu piacevule cum'è un travagliu forti. "

Leghje ancu

Natalia hà dettu da u muvimentu #MeToo

Dopu à Hollywood è u mondu sanu prestu à l'attinzioni di u prublema d'accordu sessuale, parechji donne anu da esse parlatu nantu à questu, è ancu di ciò chì pensanu à u muvimentu #MeToo. Ùn si ne stava sempre è Vodyanova, dopu avè parlatu di a so attitudina à l'assetu:

"Pensu ca eru assai furtunatu. In a me carrera, ùn aghju mai avutu u persunale sessuale. Tuttavia, sò sicuru chì sta attitudina hà sviluppatu solu perchè era ben babu. U muvimentu #MeToo appareru in a nostra sucità per una ragione. Avemu maturatu per risponde adequatu à l'azzioni leali di l'omi. Ora ùn pudemu micca discutiri i storichi d'accordu sessuale. Avemu bisognu solu per andà! ".
Vodyanova li piace à travaglià un mudellu
Natalia Vodyanova per a dumanda di aprili di Porter