Meryl Streep hà dettu cumu hè stata utilizata à u rolu di Miranda Priestley

Dopu à u libru di u famusu pelle "U diavulu ponu Prada" passò assai tempu passatu, ma carriera stretta è unprinciplissi Miranda Priestley hè ricurdata da parechji. L'editore in capu di a rivista di a moda "Podium" hè stata brillantamenti ghjucatu di Meryl Streep, cunvinciu stu premiu cù 4 premia in diversi premii.

Miranda Priestley hè un caratteru cullittivu

U libru "U diabolu si trova Prada" hè scrittu da unu di l'assistenti di Anna Wintour, l'editore principali di Vogue americanu. Era u prototipu di Anna chì l'audience anu vistu annantu à a pantalla. Ancu s'ellu ùn hè statu ricivutu micca affirmazioni ufficiale di Wintour nantu à sta cinematografia, ma assai di i so amichi puderanu truvà dinò in u cattivu capu di l'editore brillanti Vogue.

In quantu à Meryl Streep, ùn hà micca copiatu l'estilu è u cumpurtamentu di Anna. L'attrìzia decide micca di passà a manera faciliata è hà cuminciatu à creà un caratteru cullittivu. In a so ultima entrevista, Meryl disse à quale hà inspiratu per travaglià in u ritrattu:

"Clint Eastwood era a prima surgente per mè. Anu sempri impressuatu da u so timbre di voce. Quandu s'hè cumunicatu cù e persone, hà discrittu in calma. Tuttu avìa avutu esse à sente è daveru. Tali cumportamentu sempre è in ogni locu fècenu a cume principal. Piglia un granni sensu d'umore di Mike Nichols. Dopu ci hà travagliatu parechje volte, è aghju sempri cunfunente cum'ellu sapi quantu accusava. Ma l'imaghjina straniera era colectiva. Quì ci aghju pigliatu da Carmen Del Orefais è di qualcosa di Christine Lagarde. Ju vulia truvà un intermediu entre l'autorità è a elegenza impalancable. "
Leghje ancu

Per sparrà in a filma Strip prestu assai seriu

U dramaticu di cummedia avianu pubblicatu in u 2006 è sùbitu guadagnau u core di i milioni di donne di moda. A trama hè stata cambiata assai in paragunata cù u libru di u stessu nome scrittu da Lauren Weisberger, è hà parlatu annantu à una picciotta chì hà ottene un postu di assistente junior à Priestley. À a dumanda di u direttore Miranda era fatta più esixente di i so cumpagni, ma menu insidioso.

In più di travaglià nantu à u caratteru cullettivu, Strip preparatu per travaglià in a film, lighendu i memori di Diana Vriland, u mumentu editore di Vogue, è u libru "U diavulu ponu Prada". Perchè stu rolu, Meryl hà avutu per pèrdite pisu da più di 10 kilogrami, cambiassi u modellu è i ticzichi di cumpurtamentu cù i travagliadori di u cuncepimentu, l'attori: si cumporte assai esigenti è bè frettu.