Armani Prive

A linea di elite fragrances Armani Prive hè stata aduprata da u couturier Giorgio Armani in u 2004. I Perfume di a famiglia di a moda di a famiglia riveva a cullezione cù fragrances, in chì ogni nota di a piramide hè l'embodimentu di l'arti di l'Alta Couture.

La Collection - una legenda di i classichi

A cullizzioni, libbiratu in u 2004, includenu i fragrances EAU DE JADE, BOIS D'ENCENS, PIERRE DE LUNE, ECLAT DE JASMIN, AMBRE SOIE è CUIR AMETHYSTE. Sti aromi Srivinu privilevui anu chinu d'accorziu ricunniscianu accurdate in i prufumi classic. Sò duminati da noti d'ambru, cuir, fiori, chì ombreghjanu l'antica, cunnisciutu è amatu di assai arori l'estetichi di l'epichi moderni, à causa di l'usu di preziosi unichi. L'arburatura di perfume nero-nìvuru Giorgio Armani Prive sò coroati cù cabfalcenu exquisiti, chì disinucenti stilizati cum'è pedichi preziosi.

Les Eaux - una ode à a natura

U successu di a prima collectiva inspirazione Armani, è dui anni dopu i spiriti di Armani Prive, prisentatu in a cullizzioni di Les Eaux, principia una prucessione triunfante per i prudutti. Sta cullezione hè prisentata in quattru sapori - VETIVER BABYLONE, ORANGER ALHAMBRA, ROSE ALEXANDRIE è FIGUIER EDEN. Ogni aranja ricorda a bellezza è l'uriginale di a natura, hè chinu di voluptuosità è tenerezza. A cumminazzioni di l'acordi di latti cun u melone è u fiori ùn pò micca esse indiferente! Amparate, u "coriu" di fragrances inconscientemente ci hè immersi in ricordi di cascate, glade di boschi, terrazze, giardini botani è invernai:

I bottiglie sò fatti di vetru trasparenti cù tingu grognu, e l'articuli sò neri, cum'è una petra, chì hè stata tosta da a natura durante anni.

Mille Et Une Nuit - i fichi di l'Orienti

In questa cola sò quattru arrueoli orientali - ROSE D'ARABIE, CUIR NOIR, OUD ROYAL è MYRRHE IMPERIALE. Ogni omu hè una misteriosa storia di l'Oriente, chì si captivanu, fascinate, intrigue, fascinate ... U propiu di sti perfumi hè di seduce. Cù l'aiutu di l'acordi di l'oliu d'agar, a riserva ambra è un damasco rose, Giorgio Armani sprimenu in i fragrances di Mille Et Une Nuit all the luxury è misteriu di l'Orienti:

Questu hè enfatizatu da u bottiglia matte nìvule cù i capracchi erani.