Eghjezza antica egiziana

Sicura chì l'aligria antica egiziana vera hè un impenacciu di u patrimoniu culturale di l'umanità, ma pocu tempu u so disignu è l'uriginale stanu mestennu a menti di e donne di a moda. A gioia , fatta da l'abitanti di l'Anticu Egittu, hè distinatu da u so grande massivu, luminosità è grandezza senza precedente. Ùn sò micca surprisa chì i nostri cuntimpuranis si mostenu interessu in tali accessorii, chì ci ponu sentenu cum'è una reale verita. In a maiò parte di i casi, a gioia in u stilu di l'Anticu Eggitu cumporta l'imaghjini dominanti, cumu pareanu luxurii, ma nobili, è ùn viaghja nenti.

Simbolismu di ornamenti

Accessori stylized moderni per i giovani antichi Egiziani sò fatti di minerali preziosi, cum'è in u passatu distante. I pedoli di colore giallu - un elementu indispensabile, simbulizendu u sole è sardine deserti. Ùn ci hè un locu per l'infurmazioni aleatorii, ogni ghjornu volse qualcosa. U sole, sicondu a credenze di l'abbitanti di l'Anticu Eggittu, si sviluppau da u lotus, a ghjente d'oru hè spessu adimendata cù sta fede. Oghje, l'accessori sò scelti da e donne chì sò assai dispiacenti à portanu i culori novi à a so vita. È sunnatini à migliurà a materia benestante in l'anima di un ornamentu cù un scarabefari - un simbulu sacru di l'antichi Eggenti. Per rinfuzzà u desideriu di crià una famiglia è vincenu à a vostra parte, a furtuna hè aiuta da un ornamentu chì presenta una zottama è un triangulu, simbulizendu a fertilità. Un fattu interessante: l'oru in Egittu ùn era micca valutatu cum'è a plata è u ferru ordinariu, quant'è assai minieri eranu stati scuperta in Nubia.

A gioia più popisca in u stilu di l'Eggittu - sò pulelli , colti massali, collarini, ricordi di a porta, è culpiti grossi assuciati à chandeliers. E arreciti pò esse stati multiplici, custituiti da parechji coltanti, o in forma di aneddu chì simbulizanu, una volta, u sole. In quantu à i braccialetti, sò fatta senza un corpu, è in i manichi è i turmidi sò stati posti in uttena grazia à una forma redondeada. Spessu per falla fora di l'ornamenti acquistate in i tempi diffirenti, u gestore di u travagliu ùn hè micca un u stilu specificu.