Chì sò i zitelli di Angelina Jolie è Brad Pitt facenu è cumu si vede?

Una di e famigghi stanzi mai discussati, è ancu dopu à u divorziu, hè un paru di Brad Pitt è Angelina Jolie. U publicu ùn deve micca solu i genitori, ma ancu i zitelli, chì anu cambiatu significativamente in i tempi ricenti.

A stella coppula Angelina Jolie è Brad Pitt ani sei figlioli, trè da quelli chì sò aduttati. I parechji pruvate à prutezzione di i so figlioli, quantunque pussibule da a stampa, perchè e so ritratti raramente appareru in i media.

Maddox Jolie Pitt

U picciottu Jolie hà aduttatu, mentri era ancora maritata à Billy Bob Thornton in 2002, ma Brad Pitt trattò cù u so zitellu. U zitellu chì hè issa 16 anni, hà dettu chì ellu voli seguità à i passi di i so parenti è a so vita di l'associu cù u cinema. Hè impussìbule di travaglià in a filetta di a so mamma, "Di u Mari", induve ellu mostrà a so prudutturi assistenti. Hà participatu à a film Jolie "Prima fècenu u mo babbu". Inoltre, Maddox hè interessatu in armi, è Jolie hà cuminciatu à dà u so figliolu cunghjetti è daggers da l'età di sette.

Zahara Marley Jolie-Pitt

Trè anni dopu à Maddox, l'attrìlla aduttò una picciuttedda di sittimane di Etiopia. I paparazzi raramenti si puderanu piglià una foto chì Zahara rien, ma Angelina hà dettu ch'ella hè una ragazzo brava è carentora, solu modesta. Zahara, cum'è u so frère major, hè interessatu à u pelle, per esempiu, à l'età di 12 hà fattu un caratteru in u filmu "Kung Fu Panda 3". Quandu Jolie aduttò una picciotta, fù dettu chì a so mamma avia morse, ma in u 2007 hà fattu cunnosce chì era vivu. Quandu Zahara s'insignò à questu, hà dettu à i so genitori chì vole di ritornu à a so patria, per vede a so mamma è ancu per stà per sempre. Jolie hè stata scunce da sta infurmazione.

Shiloh Nouvel Jolie-Pitt

In u 2006, u mondu visti u primu figliolu biològicu di Angelina è Pitt. A zitella avia dettu u labbra puffy è l'ochji grossi di a so mamma, chì significheghja chì deve crisciarà à esse una veru bellezza. Dapoi zitellu, Shailo hà imitatu i so fratelli, è per via di i paparazzi crescianu cada sternu di fotografià a figliola di Jolie è Pitt in a robba di l'omi. Allora volia un capellu cutu currettu, è dopu avete dicitu à i so genitori ch'ella hà dettu di cambià u pavimentu è ella deve esse chjamata "Ghjuvanni". Prima, i genitori eranu in shock, ma dopu cunciliaru, cunziddi chì à età vene passà.

Pax Tien Jolie-Pitt

Jolie è Pitt in u 2007 decide di crescita a so famiglia è aduttatu un altru figghiu mentre viaghja in Vietnam. Hè difesu pè u zitellu per accede à a stella di a vita, ma dopu qualchì annu si accustò.

Knox Leon è Vivienne Marchelin Jolie-Pitt

Uni pochi mesi dopu l'adopzione di Pax, a coppula anu avutu chì l'aspetta per u pacchju. In u 2008, i gimelli attrai a luce. Baby Vivienne puderia vedà in u filmu "Malifiscent". A strada, era l'unicu solu chì ùn era micca teme di a mo mamma in l'imaghjini di una bruita. Malgradu questu, u fratellu è a suredda ùn sò micca interessatu in spettaculu. Vivien cresce assai timida, ma tutti i figlioli di Brendzhalina anu prublemi di cumunicari cù i so cumpagnie, perchè ùn andà micca à a scola è si sò educati in casa.

Qualchi elementi interessanti nantu à i zitelli d'Angelina Jolie è Brad Pitt

Leghje ancu

Dopu à u divorziu di i steddi starii à i so figghi, i paparazzi principiavanu à prestu una attesa particulari, chì vulianu acquistà un esclusivu. Dopu à u so travagliu, pudemu vede cumu si i figlioli adopti è biologicu di a famosa "Brendzhalina" hà crisciutu.