Chanel Spring-Summer 2016

Tutti i mudelli è l'especettorii in u Chanel spettaculu veranu è l'estiu 2016 sò passageru di passaghju di u avvio - Karl Lagerfeld trasforma u podju à l'aeroportu. Mannequins si movenu in e diverse sticti, chì parevanu nunda, è si movenu à nimu. Questu hà permessu di u visor per ghjuncà in a veru ambienti di l'aeroportu, induve e persone in fughje scappa ogni ghjornu in u so propiu cumerciu. In ogni casu, in u cullezzione di vestiti prisentatu di Lagerfeld, ùn ci hè nudda traccia di ogni cunnessione cù a forma di stewardessi è piloti. In questu ùn ci hè nunda seguita di simplicità è cunsulazione, chì sò spessu presentati à a robba per u viaghju. Sicondu u designer di moda, ognidunu ogni donna pò guadagnà un volu di l'aiutu in ogni vistitu adattatu per ella. Puderia esse mudellu muderniale è gratuitu. Vivemu in una età di alta mobiltà è solu in un ghjornu pò esse in parechni posti in u mondu. À u stessu tempu, a cunvenzioni in a ropa per i so movimenti freti si face un rolu impurtante. In ogni casu, sicondu Lagerfeld, ùn averebbe micca impeditu di vede impressionante è eleganti.

Trends Trend Chanel Spring-Summer 2016

A ricerca di i vestiti di a donna Chanel hè stata prima l'estiu 2016 era rapprisintata da una varietà di stili è e tendenzi di a moda. Eleganti cumbattiti è pezzi di spazzu stesi è muderni eranu rimpiazzati da i tutagi è curtume di cutiddia larga, ponti è tunici, è ancu vestiti libirtà è faldes. A cullizzioni era china di varietà di l'accessori in parechje cunbinazioni, cum'è a cumminzioni originali di e cose. In a nova coleta, u dilincu hà sviluppatu u tema di cunghjuntà e vestiti è sacchetti cun una stampa similar, è prughjettanu ancu à e donne di moda per combine faldili cù faldidi è midi vestiti. Ùn si ne stava senza l'attenzione debboli è u classicu di a moda casa Chanel - vestitu tweed, chì, sicuru, hà cunnisciutu certi cambiassi sottu a influenza di u tempu è in talentu inimitatu di Karl Lagerfeld. A cosa più notevale era chì u novu vestitu tweed non era micca rispettu à tuttu stu tempu. A tessitura fà ricunnoscevule di questa famosa tissenza hè simulata per l'utilizazione di stampi è densità di brodar.

U principale di a risoluzione di vendita di Chanel in u 2016 sò assai stati, accentuate nantu à a cintura, faldi anchi è ghjiiecchi, è ancu di siluetti di a A-line è, sicuru, una varietà di solu solu sulitariu è cumminzioni. Ancu u fattu chì u tema di a forma di prufessiunale per u travagliu di l'imprese di l'aria ùn hè micca direttamente utilizata in a cullezione prisentata, i stampi nantu à a robba di i mudelli reflettenu l'orientazione stilizata dati, u creatu nantu à i panni una imitazioni di l'avvena è a partitura di partenza. Abate è capelli in a cullizzioni di Chanel hà ancu diprezzati brocchetti in a forma di avere. Inoltre, Karl Lagerfeld hà cumpurtatu cun cumpurte Air France, usando in una quantità d'imaghji i so culore di culore: rosso, blu è biancu. Misura in una varietà di stampi, sò stati prisenti in a catta, è in pittori negligenti, comu si sò stati fatti di pistoni di un grande raspberry.

Nisunu menu uriginale era u calzamentu prughjuntu da a cullezzione: una piattaforma di sandali nantu à i maghi di i mudili hè stata cunceta cù una cinta luminosa, capaci di diventà un veru fonte in u bughju.

In più di i vistimenti, Karl Lagerfeld palesa à u visoru una varietà di bagaglii in a forma di sacchetti tridimensionali, sacchetti è ponti in un corpu strettu. Ùn viradite senza attinzioni è malati per i roti, furnutu cù parechji tipi d'argentu in i migliori tradiziunali di a moda Chanel.