Luce di u annu cù i vostri mani

À a vigilia di l' annu novu è di Natale tutti volenu decorà a casa cù qualcosa interessante, elegante è micca standard. Di sicuru, in a campa di pre-vacanze, u marcatu hè allughjatu di tuttu u fattu di piezzi decoratori per creà un internu luminoso.

In ogni casu, ùn ci hè nunda più caru è più bella ca un adornamentu fatti cù e so mani. Agree, hè più piacevule per admirazione ciò chì hè creatu cù l'amore è u pensamentu nantu à l'amare, è micca stampati da una machata senza alma. Siccomu l'annu novu hè un vacanze chjucu di culori, ligere è divèrttu, hè simpliciamente necessariu per avè parechje parechji luminosi è iridiscenti in a casa. Cusì, in modu chì pudete prisentà un stima di fabulosa cù u stessu è a vostra famiglia in una sira magica, in a nostra classa maestra avemu aduce cumu fà un làmpiu di l'annu in a vostra finestra o una mesa festiva cù i vostri mani, da u materiale più simplice. Per questu ci hè bisognu:

Facemu un lampu d'annu cù e nostre propria manu

  1. Guariscenu a parti cintrali di u nostru cane cù cinta di carta adhesiva.
  2. A superficia rivolta hè cuparta cun una gruta giacca di cola è l'asparta immediatamente da secarinelli. In questu casu, u pudutu pò esse guardatu annantu à un tullu o ghjurnale, perchè chì u purpurinu ùn sà micca u pianu.
  3. Quandu u cola hè secca, rinfriscà a cinta di carta da u jar, spuci una striscia di cioffè, cogliu cù purpurinu neu è lasciate à secre. L'excezione purpurina pò esse sfuciata, è prumette a bocca di u cane.
  4. In seguitu, nantu à a stoffa negra di u nostru lampe cù l'aiutu di un cepu di ciabbenu piglià una fiorta di cunfurale, è arbeitùsu ghjustu cù bassinti d'oru.
  5. Lubricate u collu di u bastone di u bastone, è l'asciugate cun lampe bianchi.
  6. Facemu un lampu d'annu novu cù i nostri propri mani. Avà pozzu alluntanatulà una candela in u pezzu, u mette nantu à ogni locu in a casa è diventa una atmosfera magica festiva.