Casu chì si stalla in una macchina

Tutti vinemu da a zitiddina, ma se qualchissimu sapemu di ricordu di i sònnii di una ghjovana età solu di chjusu i nostri ochji, i so sommers incorrigibles ùn sò micca pronti à vultà issi questi emocionanti di a vita è turnaranu in ... a so professione!

Hè esattamente ciò chì l'eroi di u nostru prucessu hà fattu: l'artist-propmeiker da Los Angeles, Jedediah Corwyn Voltz, chì in u ghjornu stessu sviluppa i paisanu di TV è di cinema, ma di notte, usendu a reste di materiali di travagliu, crea miniatura di i favori di tutti figlioli di casi nantu à l'arburi, ma solu in i fiori ptiori!

In casa bonsai, succulenti è cactus di i Jeddaia hà customevanu turmeddi è chji cusitchi.
"A l'età di 9-10 anni, aghju falatu per a custruzzione di fortse difensivi per i ghjoculi", - dice Jeddaiah. "Ma ùn seraghju micca significatu, perchè noi chì pudemu avè qualchissia una storia di a zitiddina nantu à i basi segretarii è u staffu nantu à un arbre cù cordelli stracciati trà elle per a trasmissioni di impurtanti missaghji. Solu quì l'u situazione hè stata ripetuta da annu à annu - a prima neva caduta, i mo amici dicenu l'adiu à i so divertimenti favurèvule à a primavera, è aghju ... U ripresu sèndusi chì a mo mamma hà avutu una bona coleta di fiori in buchji!
A casa suculentà hè pronta per riceve i primi invitati.

I so primi trucchi-travagliu Jedediaya cuminciò cù i valdi di i vignaghjoli di i genitori, è avà in a so casa è i piazze ùn hà micca truvatu pianti o arburete senza una struttura "architectural".

Sembra chì i cactus simili per pruteggiri a comodità di i so vicinanti!
"Quandu aghju avutu prima sottu à i mo bracce una mamma d'oat-thick-skinned (pianta), l'ispirazioni hè stata imparable! Aghju stabilitu subitu in una torre nantu à a cima di u fiore, è poi turnonu cusì purtatu chì mi sentia cum'è stava fighjendu da u so altu à a corona di un arcu imaginariu. Vuliu riunificà tutte e sensazioni realistichi. Emu accuminciatu à aghjunghje un livellu à u nivellu, decoru a custruzzione cù quartieri viventi. E ancu più - Pensu à tuttu u minimu u dettu, cumincendu da quantu a ghjente farà u so modu è pudete stallà u locu arrugatu!
L'articulu di là, pienzi, disinni e sordi cunfittiti aghjunghjenu un sapori cusì à a capanna di furia.

A data, a cullizzioni di a collectione Gededai di 25 cumulazzioni miniatura. In u so bonsai, cugliulies di cilesti (succulenti) è cactus, "ghjuveni turmirischi, chjuchi cù l'utensili di a casa, cum'è e carpeti, mobili è dipinti, muleri e rodi di acqua" si stallati ". Eppuru, tutte e materii necessarii per a creatività, l'articulu ùn hè solu di secremente un'altra principale, cum'è un restu innecessariu di a produzzione.

Per creà case di e foglie, u maestru usa solu materie naturali - legnu, articili, articuli è pedichi.

E anchi u fattu chì a prima esposizione di i miniatures di Jededia era pocu menu di un mesi fa, a dumanda di i casali di i fiori vi esse inprevedent, è i piani di un futurtu vicinu anu sviluppatu u libru di "disinfettori" per tutti quelli chì volenu recambià i stessi canzoni.

In seguente à e caserne nantu à i fiori, vogliu piglià in manu cum'è un bonu libru, sognu o meditate.

Ma a so vittoria più importantissima, Jedadia hà crede in unità cù a natura:

"U mo scopu era micca solu per affaccià una cosa nantu à i fiori. Ogni edificiu ùn interferiscenu micca cù a pianta, ma sò sviluppati harmoniamente è ancu creci cun elli!
Hè interessante, ma quantu a turmessa cresce in u so patronu fiore in un annu?