Rat king - chì significa questu cuncettu in a psiculugia?

Certi cuncetti per parechje persone pari fabulosa, per esempiu, u rè rè hè assuciatu cù un mostru di un famusu conte di fata. In fattu, stu nome hà un fenomenu reali, cunfirmatu scientificamente. Stu fenominu si studiau da i scientisti finu à questu.

Chì hè un rei ratu?

A persona hà vistu assai durante l'annu di a so esistenza, ma alcuni situazioni fanno maravigliate. Rat rei hè un fenomenu naturale chì parechji furmuli sò tatuati cù i so fogghi è ùn pò micca esse fugliale. L'animali pò micca separà è seguite per vive in una tangle. Dopu un pocu tempu, i rossi pò cultivà, è diventenu in un grande animali cù parechje capi. Sulu solu parechji rari di i renti sò stati registrati in a storia di l'umanità.

Ci hè un ratu rè?

A risposta à sta quistione hè affirmativa, perchè i scienzii hà sappiutu d'imbullaricà un tali esempiu è duveranu una seria di studii. U rè di a reta in natura hè rarissimu rara è a maiò parte di e referenze si trova in i ducumenti di l'Allemagne è l'antichi cronichi.

  1. Unu di i repertori datanu u 16u seculu. L'omu indica chì hà vistu u rovanti mutante, chì criscinu à enormi proporzioni.
  2. In i testimonii scritte da a Prima Guerra Munniali, puderete truvà una descrizzione chì, sintennu badia, i surci si scappò purtendu un monasteru cù parechje capelli in i so spaddi.
  3. Sicondu tistimunianzi, in una catena di tale sò solu ritimi di culore negru, è a so età casi sempre coincide. I scientisti spiecanu cusì pè u fattu chì i so bjorni sò più dilicati è più flexibule.
  4. L'ultimu rè di i rè truvò in u 2005 in Estonia. L'agricultore hà vistu parechji furmenti è l'anu uccisu cù un bastone. Dopu qualchì parechji mesi, i scentifichi l'hà pigliatu è truvonu chì eranu 13 individhii in u fasciu.

Cumu si vede u ratu ratu

Stu fenominu si ponu scrittu di diversi modi, ma siddu si cunvene à a ricerca scientifica, u ratu di a rita hè un arrugatu attaccatu da u bulu, perchè i so corpi sò diretti in direzzione diffirenti. U culore di sta bola hè negra, chì currisponde à u culore di u pelle. Re di rattu Live, pò esse da dui à quaranta persone. Ci hè parechje versione chì spieghenanu per chì i rointrini sò culligati cù colti:

  1. L'adulescenti cunteneghja adupratu da l'aderenza di diversi sustanzi o sò ammazzati da culmi.
  2. À a nascita, i pupi sò in una menti, basking o gioia, cusì i so catuzzi sò intersenati, è dopu, ossificanu.
  3. I nodi sò furmatu per i movimenti aleatorii.

U principiu di rè rettu

Hè pruvatu chì rossi sò una surviglianza incredibile è in parechni mane hè stata à a unità di a so squadra. U metudu di u ratu rè hè basatu annantu à a distruzzioni di a so prutezzione, chì hè basatu annantu à a moralità . Per ghjunghje risultati, avete bisognu di influenzà micca a folla, ma l'attu individuallyà, è u prucessu hè graduali. I scientisti anu bisognu di creà cundizioni in quale u pensamentu logicu razionale hè prima. L'esperimentu di u rè di u rè pare pare cusì:

  1. Un gran fiancu ùn riceve manciata per un bellu pezzu, è dunqua un carente mortu hè ghjittatu per ellu. Dopu un pocu, ella devora.
  2. U passu prossimu hè di tirallu un rattu scantu risicu, chì u suvitatu fellow devore, raziunamente sustene chì ellu hà morse, ma aghju bisognu di manghjà.
  3. A terza volta in una capra di mandà una rata sana, chì una grande rata si trova, cum'è u più forte survive.
  4. L'esperimentu dimustrava chì a moralità diminuì cù ogni passu, è u ratu rè addivintau un egoista.

Rat king - psicoloia

Aduprà i risultati di l'esperimentu discutitu prima, i spécialistes in psiculugia scrite u prucessu di distruzzioni di a sucità umana. A tecnulugia di "re rat" hè basatu annantu à a distruzioni di a moralità di a sucità.

  1. A socie hè cunsumata, induve u principiu basicu hè unu per ellu stessu.
  2. I "rè di i riti" muderni unificanu in gruppi, tratendu à l'altri indigni. L'abbandunà facilmente à l'altri per u so propiu beni.
  3. Questi ghjente ùn agiscenu micca bellu, ma sottu u velu di belle parolle è màsculi.
  4. A mancanza di moralità forza à i persone per cumandesi crimini, scupertu scusi per i so azzioni.