Wonder house


Viaghjà in Zanzibar , ùn abbandunate micca l'oppurtunità di visità a so capitale - a cità di Stone Town , chì cuntene i principali attraversu di l'isula . Questu cità hè inclusa in a lista di u Patrimoniu World UNESCO. À ogni passu pudete truvà un urighjatu interessanti interessante, ma ancu u principale attrazione di Stone Town hè a Casa di i Miraculi (House of Wonders).

Storia di a Casa

A casa di miraculi in Stone Town hè stata creata in u 1183. U prughjettu era amministratu è a custruzzione di un architettu scunnisciutu, chì sicondu parechji relazioni era un nativu di Escocia. Finu à u 1964, l'edificu era utilizzatu com'è a residenza di i Sultanni di Zanzibar . Ma in u stessu annu Ci era un avvenimentu storicu - Zanzibar unitu cù u statu di Tanganica. Dopu questu, a Casa di i Miraculi hè stata utilizata solu com un museu di Stone Town.

Funzioni di u bastimentu

U bastimentu, fattu in un stilu Victorianu tropicalu, hè a struttura più grande di a cità. A Torre di a casa di meraviglie s'arrizza nantu à i so tisori di tutti l'àutri attrazioni di Stone Town. Una impressione impressiunali hè fatta da e so grandi porte di copre, in a facciata di quale sò citati da l'Koran.

L'abbitanti di Stone Town hà chjamatu sta struttura architetturale di a Casa di Miraculi, ma in fattu chì ùn ci hè nunda supernatural. Simply this is the first building in u quali in i vechji ghjorni ùn anu cuncritizazioni di l'ingenieria, cum'è: sistemi d'illuminazione, supply d'acqua, elevatori. Per i pirsuni indigini di l'Africa equatoriali, i benefizi di a civilizazione era un miraculu veru, chì li purtò à dà u palazzu cum'è un nome. Oghje, a casa di meraviglie in Stone Town ùn ponu esse chjamatu "maravigliu" - l'elevatori ùn hà micca travagliatu da un pezzu, è i piazze superiore servenu per guardà u papieranu. Uni di i so camari in a desolation, mentre chì altri sò usati com'è museu. Tutte l'exhibichi di più impurtanti sò l'anziani vagari è prudutti di l'artighjani lucali, cumpresu i valdi di dhow.

Si vai à a Casa di i Meraviglii di Stone Town, hè solu per a fine di scalse à a so plataforma più altu. Da quì pudete amparà i sopra breathtave di i fiori di Forodhani, a costa occidentale è a chiazza piacevule chì i palazzi usanu com'è campi di picnic.

Cumu ghjunghje?

A casa di i miraculi si trova in a parti storica centu di a capitale di Zanzibar - a cità di Stone Town, per quessa ùn sarà micca difficiule da vene. Hè megliu piglià un taxi, u viaghju riceve una media di 3-5. Pudete puru libru in una scursioni di u gruppu per uttene tutte l'infurmazioni necessarii di stu interessante edifiziu.