Kirstenbosch


Trà a varietà di iogni botani in tuttu u mondu, Kirstenbosh hè in modu prominente, ufficialmente ricunnisciutu cum'è unu di i più grandi di a Terra. U so area supera 500 hectare.

Si ripusò comfortably in vicinu à a Cape Town , in i piani di a bella è majestic Table Mountain . In u 2004, u Parcu hè vultatu in u Patrimoniu World Patrimoniu da a UNESCO. A stu mumentu hè u solu giardinu attribuitu l'unurariu.

Histoire linguistique

U giardinu botanicu di Kirstenbosch in Cape Town hà ricivutu u so status più di centu anni - in u 1913. Atrava cù un paisaghju unicu, una varietà di flora è fauna, è ancu di u fiume di Liskbeck.

Chì ghjè notu chì a grande parte di u parcu hè naturali, ùn hè micca cura. Solu 36 ettari di territoriu sò sottu a cura di i travagli. Tuttu u restu hè un reserva naturali.

Curiosamente, inizialmenti u mantenimentu di u parcu avia attribuitu 1 milla sterile. Avà, per suprattuttu, questu ammontu hè cultivatu à volte.

Ciò chì vede?

U giardinu di Kirstenbosch hè chinu d 'unichi unichi. Sicondu i sperti, casi 5 mila crescenu nantu à 20 mila spezia chì crescenu in a Repubblica Sudafricana . È dinò sò più di a mità di tutti i tipi di fiori.

Se parlemu di pezzi specifichi, allura i turisti sò più attrati da i boscidi di cundizione. Sò fatti di argentu, arbuli di filippina. L'altezza di un àrburu righjunghjenu à cinque à sette metri. Sfortunatamente, l'alivi sò scumparendu, perchè a so legna hè statu, è resta una grande dumanda.

Per a cunvenzioni di i visitatori, u parcu hè divisu in parechji zoni, chì sò:

Giardinu giardinu uriginale

U Jardinu Botanicu Kirstenbosch in a Ripùbblica Sudafricana viaghja constantemente, sviluppendu, ma senza pregiudiu à a so natura unica. Allora tutti i camini situati in i lochi di a peregrinazione turistica cù una superficia dura.

À l'arborettumu, pocu tempu, un pianu di l'aria era erettu - a so altu massimu hè di 11 metri è a lunghezza cumpleta di 128 metri. Da u ponte apri a una vista incridibile, chì permette di scopra di a vegetazione.

I rotti di passaghju sò fatta pussibuli cuncettendu i bisogni è l'uppurtunità di turisti è visitatori:

Inoltre, una infrastruttura hè creata chì fa visitate u giardinu cum'è cusì cumu possu: in u territoriu parcu:

Quandu hè megliu visitarà?

Siccomu l'ortu hè situatu in a zona subtropica, hè bonu praticamenti in ogni mumentu di l'annu. Cusì, durante a primavera è l'estate ripiglia a chamomile, è in l'invernu l'ora di u prutettu.

À u listessu tempu, i visitanti ùn puderebbe micca sola sola di i fiori, ma ancu cumprà cum'elli in una magica magazzina. Hè strettament pruibitu di cut crops independientemente, naturale.

A porta di giardinu apre a ogni ghjornu à 8:00 è chjesa à 18:00 entre l'aprili è l'aostu è à 19:00 in u mesi restante di l'annu.

Cumu ghjunghje?

Prima - per vola in Cape Town . Molte volte vanu da Mosca, ma tutte e trasferimenti. A durazione di u volu hè di 24 ore, secondu u numeru di vols è docking vols.

Sè vo passite da Cape Town solu di carbu, vi tenite bisognu à l'autostrada M3, è seguità l'autostrada M63. In tuttu l 'imbusci sò in ogni locu.

Se vai per trasportu publicu , pudete avè da ghjunghjite à a stazione Mowbray - hè un autobus. Da u principiu di sittembri à a fini di aprili, ci sò 15 vols à ghjornu - u primu votu à 9:30 è l'ultime à 16:20. L'intervalu trà u volu hè 20 minuti.

Da u principiu di maghju à a fini di l'aostu, l'intervalu entre vols è 35 minuta, è u nùmeru di viaghji, rispittivamenti, hè ridduciutu à 12.