Galleria Mau-Mau


U veru è à u stessu tempu a capitale culturale di l'Africa di u Sudafrica hè a cità di u Cape Town . Situata nantu à a riva di una bella badia, attrae assai turistere. In più di a so natura unica, una maraviglia di vacanze a spiaggia, Cape Town prupone un programa culturale diverse. Fate l'attrazione lucale, a Galleria Mau-Mau hè sopra à u nostru articulu hè nantu à questu.

Esporzioni temporale chì decuró e carru di a Cape Town

In u piriu da u 1996 à u 1998 in i carrughji di a Cità di u Cape principiavenu apparece disinazioni in spettaculi, edificazioni, casi, stati. Questa stampa tempurale fù chjamata a Galleria Mau-Mau è deti nascita una nova direzzione in l'arte, chì dopu fù chjamatu countercultural. L'intentu di u situ sperimentale era a creazione di cundizzioni favurizzioni à a divulgazione di u talentu di i ghjovani di e diverse naziunalità è u situ sociale. L'insegnamentu ideologicu di u prugettu era David Robert Lewis, un attivista local.

Opere è i so criaturi

L'exhibiti di sta casta insolita sò graffiti di scrive, cunzidire chì avete capitu chì i so criaturi pruvate di cambià i fundazioni, sguassate i fruntieri è si scurdanu di e cunvenzione induve a città di a società moderna cundanna. Galleria Mau-Mau detti un bigliettu per a vita di l'artisti di u duminiu esigenti di u paese, i più famusi chì sò Maluka, Ward, Clark, de Veta, Beyla.

Infurmazione utente

Per fà à a Galería Mau-Mau pò pudè annunzià l'autobus numero 1, vicinu à a strada di Leeuwen. Da a fine ùn deve passate per 15-20 minuti. I servizii taxi di taxi hè sempre dispunibule per piglià à u locu.