Kasba Udaya


A capitale di u statu maroccu - Rabat - hè veramente una cità unica. A so architettura, a cultura è l'ambienti stessu sò una maraviglia di i culturi europei è orientali. Questu hè influinzatu ancu i posti di Rabat, u centru di quali hè Kasba Udaiya - una fortezza di a cità antica.

L'attrazioni principali di Rabat - Kasba Udaya

Kasbah in u mondu arabu hà longu chjamatu a citadella, chì servia per pruteggiri contru i attacchi armati di nomadi. In i vechji ghjorni, sirvìa comu sede di i difendanti di a cità, una prigione per i criminali è i traitors statali, dopu - è vacanti sanu. Oghje, Kasba Udaya, a citadella antica di a cità principali cità di Maroccu, hè un veru monumentu di l'architettura Moorish. L'autorità di u Marocu anu rifurmintu gradualmentu questu quartu di a cità vechja, circate di rinuvà a citadella l'apparenza verge.

Pocu attrusioni da u XIIesimu seculu hà survivutu à i nostri tempi. Stòrici sustèninu chì e parete impressiunanti è edifizii internu di u bastimentu di Udalya anu usatu quasi senza prustituzione per una situazione geugrafica chì hè assai successu: in una parti di a furtizza, hè u bancu più impiccente di u fiumu Bou-Regreg è di l'altru - l'alte di u mari.

Avà a fortezza hè custruita cum'è edificazioni abitanti urdinarii, i mura torna chì abbicene nantu à i strati di u casba. E so porte, persighjate è a parti infermale di i muri sò dipinti in blu caracteristici, mentri a parti suprema di l'edifici sò bianchi. Pruvate micca per perdienti in u labirintu di strade carru di sta casetta antica, ammirazione di a so bellezza arcaica.

Ciò chì vede?

Quandu vede u locu, fate cura à e porte di fortezza di a citadella. Anu un anu micca cumuni di l'animali è l'ornamenti fiurali, micca in tutti carattiri di a cultura araba tradiziunale. Questi rifuggiati - a splutazioni di a tribù Udaya, chì stavanu in questa alivi in ​​i tempi pre-àrabbi di u XIIesimu seculu è in onore chì, in fattu, a furtizza era chjamata. Hè interessante per vede quì l'antica canna Alaouits utilizata per pruteggià cù i pirati è l'invaders di a flotilla spagnola, è dinò l'opari d'arti antichi, cum'è a porta manighjani in forma di mani di e donne, crescenti nantu à e porte in forma di mosche, inseriti ceramichi nantu à i muri, etc. Traspendu a strada principali di u Kasbah Udaiya - Jamaa - vi vede à u latuanu à a moschea Jama'a al-Atik, a più antica di a cità. Hè a stessa età chì a furtizza stessu!

Paga è attentu à u turnu doppia di u passaghju per a porta principa di a furtizza Udaya. Hè statu fattu ancu duranti a custruzzione di a struttura, per fà più difficiule per i latri à attacà a cità. Oghje, l'ingrata a u kazbu hè nantu à u dirittu right, è à a manca, ci hè una galerie chjamata Bab al-Kebib, induve spiegà esibizzioni di l'arte cuntemporeale. In modu, a parola "bab" significa "porta" - ci sò solu 5 d'elli in Rabat. Vale di dì chì e porte di Kasba, à diferenza di e pareti di scogliera roccia, sò stampati da petra solida - apparentemente, per una robba più affidativa di l'uvellu.

Per annunzià a casbu alloghju à l'ora di a sera, quandu ferma belli bella in i rai di u sole di pona. À u listessu tempu pudete visità u famusu canale Andalusianu di Rabat è a città Museo di l'arte maroccu, è dopu - admira u mare da una scusa d'observazioni convenient à a parti nord di a citadella.

Cumu à accustà à a furtizza Udaya?

Kasba Udaiya si trova in a Medina - u vechju distrettu di a cità di Rabat. Pudete intrudutte in a citadella à mezu à i porti di Udaya, situatu à u latu di a strada Tarik alMarsa.

In solitu, i turisti si mette à a vista principali di Rabat in autobus - una stata chjamata Arrêt Bab El Had. Ma hè ancu accettatu di viaghjà in a cità nantu à u taxi, in particulare ciò chì i taxisti lucali di lucali piacenu sempre bargain.

L'altri famiglii famigliali di Rabat sò u Minarete di Hasan , a Shella è u Palazzu Figliolu.