Andujahela


Unu di i parchi naziunali più belli in u pianeta hè Anduhahela (Parque Nacional Andohahela). Hè situatu à a parti sud-est di Madagascar è si classifica prima in u paese per a biodiversità.

Descrizzione di l'area protetta

A riserva hè stata stabilita in u 1939 è hà avutu un territoriu di 30 mila ettari. A apertura ufficiale di u Parcu Naziunale hà fattu in 1970, oghje u so territoriu hè 800 metri quadri. km. In u 1999, a facilità di prutezzione di natura hè stata nominata per u megliu ambiente di u prugramma, è in u 2007 Andukhakhelu hè statu ricunnisciutu com'è patrimoniu mundiale.

U Parcu Naziunali hè circundatu da u massicu di l'annu Anosy, chì si forma un barriu naturali contru i venti di l'u ventu furiali. Questa hè una di e ragiò principali per chì u territoriu di Anduhahela hè divisu in 3 ecosistema diffirenti. Quì ci hè una flutuazione di temperatura da +20 ° С à + 26 ° С è una diferenza di altitudine da 118 à 1970 m nantu à u livellu di u mari.

Questa hè a sola riserva miridiunali in u mondu, chì hà assai boscus tropicali densi è includenu una transizione trà e spazii naturali: da u mare à u livante à l'àridu miridiunali. Quì surgenti i surgenti di i surgenti è fiumi, chì mette l'umidità à parechje regioni di u paese è sò e fonti principali di l'acqua.

Fauna di a zona di prutezzione naturale

In u Parcu Naziunale, anfibi è reptili tropichi, u pani e mammiferi vivenu tranquillamenti trà elli. A riserva hè l'abitatu principali di lemuri ring-tailed.

Vanu in gruppi granni, u nummiru di quali si ponu arrivà finu à trenta individhii. In u cartulare, ci sò 12 spezie di questi animali (culuri rossi, sifaki), è 5 d'elli viranu in una zona semi-deserta.

Ci hè 75 spezie di rèttili in Andúchakhela. U più grandi di queste sò Sitri (Chalarodon madagascariensis) è Citrimba (Oplurus quadrimaculatus), righjunghjenu una longu di 20 è 40 cm, rispettivamente. A serpente più grande è più bella hè Acranthophis dumerili, a so longu hè di circa 3 m.

In u territoriu di a riserva sò 129 pecuri diversi. U più raru hè u fanucanu di Madagascar. Pò esse truvatu in vicinanza di Manangotry.

Flora di u Parcu Naziunali

In Andukhakhela, ci sò circa 1000 vegetali diffirenti, di quale più di 200 varietà di felce. I più interessanti sò such endemichi:

In a riserva pudete avete un bonu tempu, vighjà a vita di l'animali è amireraghju i paisaghji unichi.

Chì hè altru u park famosu?

À u spaziu di conservazione, e tribù indigene Antanosy è Antandroy campanu. Hè intrattinutu in l'apicultura, l'addevu è l'agricultura. I vitturiti chì vulianu acquistà cù a cultura è a vita di a cità pò visità u stabilimentu.

Funzioni di visita

Per u restu à esse comodità, i turisti anu bisognu cù e cosi càlmani è chjucchi, un caprettu cù i campi, un imperme à nuvole, l'accessori per u bacinu, un suministivu di l'acqua potable, u foglie è i rimpiazzatori.

Diversi rotti di trekking è di percorsu sò stati creati per i viaghjatori in u parcu, chì anu un camellu è una cumplicità diversità. Ci sò à impresione turistica chì furnenu servizii per a guida è purtatori, è dinò allughjenu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à Andujahela National Park da a cità di Tolanaro (Fort Dauphin) solu nantu à u carru off-road nantu à a strada número 13. U viaghju dura à 2 ore.