I colza di calzaru invernali

Questa stagione, i diseggiani dì chì a nova coleta di scarpi invernu serà assai diversa - queste sò stivali eleganti chì sò ideali per u putere di ogni ghjornu, pittori pratichi per u settimane, è stivelli bè chì sò ghjusti per u bon ghjattu in ghjennaghju è ferraghju. Questa anu, e novi colture de calzature d'inguernu saranu basati nantu à a robba di l'abitanti di l'estremu nordu è questu, è tutti i spezii di pelletteria nantu à i stivali, u suede naturale è i stivelli stessu.

A cullezione invernale di i scarpi di donna

A più trendi in questa stagione seranu stivali, grazie à elli, e zitate ùn hanu bisognu à dete à vistiti in l'invernu. Puderanu annantu à u punteddu, nantu à una sola lisca, cum'è a filiera di moda invisibili. Questa piani di u pianu pò esse vistutu in e cullezzione di famosi disinazioni, cum'è, Giuseppe Zanotti, Mascotte, Baldinini.

Per i zitelli cun u gustu più praticu, i diseggiani pruducini un magliaghju di uzzu nantu à un puntu cunigliu, cunfina o nantu à una sola pianura, è impurtantu, si sò adatti à ogni stile di vistimentu.

L'altru tendenza di sta stagione hè u botta d'affissari, chì sò megliu adattati per u slush è a chiavi, ma in u tempu secondu ùn sanu micca cusì propiu.

No menu pieno di moda chì anu parechji furmati, chì sò in bona idia cù i vandale, questu hè un plus è una disadvantage. Cusì sceltu cusì bulu, avete bisognu di capiscenu chì ùn sianu micca in tuttu, è forsi anu da esse furnituatu cù un altru paru di scarpi invernu, per esempiu, i scarpi, altu di i rivelli. Inoltre, ùn avete bisognu di limità in u schema di culore, chì ghjoccavanu in sta stagione.

Nanzi creati portanu buttali fugliati di sentenu cù un patronu decorativu è ùn micca frigorifíce in i ghjàllici severi.