Ajoutti in Israele

Israele hè unu di i paesi cchiù famusi trà i turisti. Doppu l'ingudu maiò di i viaghjatori di tutti i cantoni di u globu è e tense relazioni cù vicini (l'Israele ùn hà micca praticamenti trasportu di cunnessione cù stati vicini a causa di u cunflittu àrabbu-israel Israele), l'unicu modu à a Terra cunfittata passa per u celu.

Quante aeroportu in Israele?

Ci sò 27 aeroportu in Israele. Ci sò 17 civili trà elli. I principali si trovani in Tel Aviv , Eilat , Haifa , Herzliya è Rosh Pinna . 10 aeroporti sò disignati per scopi militari. Ci hè ancu 3 aeroporti chì sò utilizati da l'aviazione militari è civili ( Uvda , Sde-Dov , Haifa ).

U aeroportu di uperatori più anticu in Israele hè in Haifa. Hè struitu in u 1934. U più ghjovimu hè Uvda Airport, chì hè stata operatu da 1982. Ma prestu quellu chì perderà stu status. A fini di u 2017, a grand inaugurazione di un novu aeroportu in a regione Timna Valley - Ramon hè pianificatu. Tutti i viaghji civili in Eilat sò traslatu quì, è l'Udva Airport diventerà un pattu militari.

Ajoutereri in Israele per vols internazionale

Malgradu qualchì gran numaru di aeroporti in u paese, solu 4 d'elli anu statu statutu internaziunale. Questi sò l'aeroporti:

L'amministrazione più grande è megliu in Israele hè Ben-Gurion (trafficu di passageru - più di 12 milioni).

Dopu à l'inaugurazione in u 2004 di a terza terminale cuncepitu cum'è l'ultima "parola di tecnulugia", questu terminal aereo cunvertisce in una vera cità, induve hè tuttu ciò chì u turistu più esixente puderia necessariu:

Trà i termali, i busibus domestici cuntinuanu sempre. Da Ben Gurion pudete ghjunghje à qualsiasi cità turistiche in Israele. U trafficu di trafficu hè cunfortu currettamente è assai còmicu. À u nivellu più minimu di a Terminal 3 hè una stazione di ferrovia (pudete andà à Tel Aviv è à Haifa ). In u territoriu di l'aeroportu ci hè un autobus, per mezu di e quali i rotuli d'autobusgiu di u trasportatore più grande in Israele - a cumpagnia Egged. E l'aeroportu stessu si trova nantu à a strada altamente famosa "Tel Aviv - Jerusalem ". Taxi o car privati ​​allughjate à u vostru locu predilettu in u più tempu.

U siconimu internaziunale internaziunale più impurtante in Israele hè Uvda . Hè assai modestu ca Ben-Gurion (u trafficu di passaghju hè circa 117 000). In prima, l'aviazione hè stata fatta per e bisogni militari, chì hè notevili in terms of architecture. L'edifiziu hè chjuchjaru è micca pensatu per una pudere di una grande quantità di persone. Inoltre, l'intornu sò cunfurmatu abbastanza, e camere di vita hè furnutu cù tuttu ciò chì necessite: bagnu, cafè, buttreghi, cunfronti chaises.

L'aviazione di Haifa hè un trafficu di pocu di passageru (circa 83 000) è una pista. Comu regula, hè utilizzatu per i viaghji domestichi è short-haul (vols per Turchia, Cipru, Giurdanu).

L'ultimu aeroportu di Israele incù l'internaziunale internaziunale, situatu à u centru di Eilat , raramente sirviu vols à altri paesi. U fattu hè chì ellu ùn pudere micca accettà fisicamenti rete maiò (a pistaway hè troppu chjuca) è ùn ùn hà micca bè infrastruttura per un grande flussu di passageru. Per quessa, questu aeroportu tocca à u rolu d'una ligami trà i dui centri resort - Tel Aviv è Eilat.

Quali città in Israele aghjunghjenu l'aeroportu internu?

Ùn vale a pena per passà un preciosu tempu di vacanze, ma assai turistere sò tentati à visità parechji cità sviluppati isulani Israeli. U prublema hè ancu aiutu da i viti internu, chì in pocu minuti si pigghianu di una parte di u paese à l'altru.

Cusì, in quale i cità di Israele anu assistenu l'aerienzii servizii domesticu:

Ci sò dinò l'aviazione in Herzliya, Afula , Beer Sheva , ma sò raramente utilizati da i turisti. Quessi campi à aéri sò focati in gliding, ghjetti privati, parch'attighjà è i piccule.

Avà sapè chì i aeroporti anu in Israele è pò planificà u vostru viaghju in anticipu cù a cunsulenza massima.