Chicken roll with mushrooms

Ròttulu cù i funghi da u filettatu di pollo hè una suluzione interessanti per i muggini di e casata chì ci vole à sorpresa di a famiglia cù i novi pratiche diliziosi ogni volta. A carne più dilicata, cumminata cù mushrooms aromatique, simpricimenti ùn ponu micca un omu indiferente. Hè per quessa chì ognunu da fà sparte cù i lettori i migliori ricetti per i rotolati di pagliaghji cù i funghi.

Una sorpresa bellu per quellu chì pèrdite u pesu da a primavera hè u cuntenutu calanicu di un rotulu di pollulu cù funghi - solu 146 calori per 100 grammi. Hè per quà stu platu pò esse cottu prima di una grandi accolta, affinchendu à fà ancu u mistieru più fastitu.

Ricetta per u pastu ghicchiante di pullastru cù funghi chì fanu in a bocca

Ingredients:

Preparazione

U pollu hè di scuzzulatu, lavatu, siccatu è pelutu. Allora aghjustemu l'osta di u meziu, pìgliala di u pezzu, u salinu è a pepite. Dopu avemu diceletemu i funghi, rinfriscà è intelliate cù l'aiutu di una macinagghia, usando l'agui più grande. A cipolle si sò puliti è sfruttati in u listessu modu.

Allora l'ingredienti sò frutti in una padedda, oiled with vegetable oil over medium heat. À questu tempu, fate l'ovu. Dopu avè chjappu pocu, avemu sprezzatu a massa di fuddanti nantu à u filettu chilled di u filettoghju di pollulu , è nantu à a cima vugliu l'ovu cutucatu. Dopu avemu fattu un rollu di corna, perchè l'ovu hè dintra. Trimate i canteri di a carne di cugliera cù i muscoli. Dopu fattu, avemu diffuseghja nantu à una padedda, salitu è ​​pepite greche di mayonnaise. Above abundantemente stufa cù a listessa maisonette. Aghjunghjia una carne à una temperatura di 200 gradi. Prima di serve, u rotulu finitu hè chjucu in pezzi petite, ùn ti scurdate di sguassà i pignotti.

Siccomu ùn hè micca difficiule di cuncizzà un puddaru cù e funghi, a ricetta hè sempre cambiata in a voluntatora. Hè per què dicemu decisu à cambià un cambià di u pane è fate qualcuni cambiassi, chì offre una nova opción.

Chicken roll con champignons e walnuts

Ingredients:

Preparazione

U pulcino hè lavugliatu sottu acqua fridda, siccata è poi scorcia. Allora tagliate u pudè di polletta è pigliate tutte l'osse. Dopu à quessa, avemu alluntanatu una carne, aghjustanu salinu è pipiruna, mette in u filmu di nutizie è lasciate per quellu tempu di riimplari. Scaricate i fuddi, lavate è tagliate in pezzi finu. Allora simmeri u funghi in un pannellu finu à a mezza vuci di pocu minuti, aghjunghjenu un mantellu. Dopu quì avemu spianciatu a massa di fuddinu à mezu à a carne di pollo, allisée cù una spatula è u sali.

Nuts hè sbuchjatu da a cunchiglia, intrecciata è salata da e cime. Avà u fugliale u furmagliu è u so capeddu. A prussima volta pudemu fassi un caratteru di carne di pollo, ligà cù filamenti è di riparà i vignaghjoli cù i pasticchi durante a coccia. Scalfamu a padedda, aghjunghje a buronda restante è affumicate a rollu finu à l'appisezza di a custa. Allora u pudete frittu fugliale è da un pappagallo, aghjunghjite in u fornu finu à chì cottu nantu à una temperatura di 200 gradi.

Prima di servinu, guasgiu ligeramente, tagliatu in pezzi petite. Ùn bisognu di caccià i filamenti è i pasticchi. U rollu serà assuciatu cumminatu cù legumi freschi è greens. Inoltre, si vulete, pudete pour un furmagliu o una salsa di crema nanzu à serve à a riva di ogni piatto.