Black Beach

L'Islanda hè un paese di paisaghji magnifichi chì respira a so severità sittintriunali, ma intantu, sò maravigliate cù sprizza è bellezza incredible. Ci sò parechje posti unichi in u paese, ùn hè micca per nunda chì ghjè entre i deci i paesi più interessanti in u mondu . Per esempiu, questu includi i platti negbianchi di l'Islanda. Quelli chì anu da esse discutte.

Induva hè a Chjesa Negra in Islanda?

Sta spiaggia in spiaggia ùn si trova micca vicinu à u paese di u paese di u paese di u vicinanza di Vic, chì hè solu 180 km da a capitale d'Irlanda, Reykjavik. Stu paese hè chjucu - ùn sò solu qualchi centu centu abitanti.

U clima, per via, hè pocu cumuni: u paesu di a costa hè cunzidiratu u postu più umidu in u paese, u so clima dipende principarmenti in u Canali di Stream.

A proximità di a Strandma negra hè u puntu più miridiunali di u statu - Cape Dirholaay, una roccia bella chì crea arches è estensione forte in l'acqui di l'Oceanu Atlanticu.

Perchè si chjamava a Beach Negra in Islanda?

Black Beach, o Reinisfiyara, chì hè chjamatu in u paese, hè una strada di cinque chilometru di fine sana negra si stende à l'Oceanu Atlanticu. Se parlemu per chì a spiaghja hè nìvuru, deve esse signalatu chì questu hè u risultatu di u travagliu di volcani, chì travaglianu longu tempu. Hè cunnisciutu chì durante l'eruzzioni di u vulcano, lava, u fundimentu di u roghju in forma di liquid hè spartu da a so bocca. À l'acque di l'oceanu, a lava friquintia lentamente è si stalla à a so cima di a costa in a forma di una roccia homogeneia. L'uceanu, à pocu tempu è di più di un seculu (si micca un militante), furmò una lava frozen lava in bilionaire di picculi particeddi è cusì creata una di e platine più bella è fantastica in u nostru pianeta.

Rest on the Black Beach in Islanda

Invece u fattu chì a reta di Reinisfiyara si trova in u sudu di l'Islanda, solu i pezzi più induriti pò nanzu aquà, cum'è l'acqua in u mari hè assai friddu. In ogni modu, stu fattu ùn ferma micca i turisti, chì si pruranu per vede e belli bellezza lucali. A maiò parte di l'occasione sò chiuvuti, ventu, è in a strapata negra di a spiaggia di pienghje vociunata. Alcune piazze in a spiaggia è in l'acqua cullassatu u basaltu di colore chjete, chì s'assumiglia à u so propriu specchiu di dete.

Questi rocci basaltici Reynisdrangar, sicondu l'antica leghje Islanda - trolli petrificati è cungii, chì hà da vulete affucà un navi Islandese cù l'ovule. In ogni casu, cù l'iniziu di a mattina, sti corsi attritu in rocci tutturati.

In solitu, i turisti facenu un viaghju à a Bassa Negra in una scursioni cumplessa, cumpresa una indagine di u Reynisdrangar, u Capi Dirholaay, a cascata di Scougafoss è u glaziuliu Myrdalsjökull.