Riserva di Dirkholey Cape


In u puntu più meridionale di u cuntinente, l' Islanda hè u Capi Dirholia, i locali si chjamanu "un burglu in a porta". Stu nome ùn hè micca accidintali, ci sò rocks di forma interessanti, ricordati di l'avvisu in a porta. Dopu à u primu fiori di u ventu naturale è di u mari, un arcu è torrette sò stati formati. Questi rocci sò cunsiderate vulcanichi. U locu induv'ellu si trova u capu, simpaticu si captivanu cù a so maestà, vaste vastie è suluzione assoluta. Hè stu locu chì i turisti anu sceglie unu di i più boni attrazius chì sò sempre bisognu di visità in Islanda. Inoltre, ùn solu i touristi sò attrati à questu locu, ma ancu diretta diretta trà i fotografichi di u mondu. Dopu tuttu, vicinu à u capu, una di e platini più fascinanti nantu à u mondu sferisce i so banca.

Cumu hà urdinatu Dirulane di u Capiccio?

Per parechji cintunhe di seculi, l'acqua distrughìu rocci di a lava vulcanica, quasi 100 metri d'altitudine. Dopu a rimborsioni di e eruzione, bellezza incridibile di a roccia formate sottu l'acqua.

Questi rocci cunciliamente sò sopra à nantu à i beddi vini rurali bellini, è solu uni pochi cuttimi picculi corpi un pocu più profonda in l'oceanu immensurable. Ciò chì hè più interessante, hè cusì cusì tranquillu chì pare chì questu hè u locu induve pudete truvà l'armunia cù sè stessu è ghjustu diventanu u silenziu è sona di a natura. Quandu puderete andà à e rochie, in seguitu nantu à a strada vi scuntate un ghjuvellu strettu. Cù l'aiutà, pudete subirete à a so punta di u penzamentu. Quand'ellu vultate vicinu, pare chì sì nantu à u nasu di una grandi vela è u sensu di u gustu di a libertà. Eccu, una energia incredibili s'acumule, piercing rocche, archi, ventu è ancu glacieri in i monti vicini.

Colori incantevuli di rocci

Questi rocci maravigliate ogni turistu cù una cumunità di culori spiciali, tipica di Islanda. U culore di rossu nìvuru si mette in parechje di pietre grises. È u cambiamentu constantu in u culore di u celu (à causa di e cundizioni climatichi instabili) è u soru culu satuatu di l'oceanu hè simplice semplice.

Da a vista simpaticu à u riserva naturali

Capi Dirkholey hè amatu micca solu da i turisti è di i lucali, ma cù l'amichi di piuma ùn passanu micca. I nivaghjeri di i piriali sò criati i so amichi. Per quessa, a cape hè diventata in una zona prutetta. Hè stu locu chì hè cunzidiratu cunzidiratu un mercatu di u paese. I morti culmina i fucchetti, ci sò i so nidi. E elle si scuprerinu solu quelli posti in quale ci hè una grande capa di turf.

Dirholy ùn pudete micca vedà in a primavera. À questu tempu, u nidificamentu di l'acantu pigghianu l'appressu, circa da u mezu di u maghju è finu à a secunna mità di ghjugnu, u capu hè stata chjusu.

Cumu ghjunghje?

Per accede à questa incridibbilita bellezza naturale, hè necessariu di passà a manera dura. Nò parte pocu da a cità di Vic , in a parti orientale di Skogar hè di Cape Dirholia. Molti turisti prima viaghjanu "autobahn", andendu allora u gradatore cù una veloce aproximazione di circa 20 km / h. Attentu, perchè ci sò pedi assai grossi è astratti chì ponu scurciate i roti. Quandu u gradatori oghje u più prestu, venite nantu à una strada risturosa chì pari un serpentine. Per quessa, spedinu cù l'auto vicinu hè difficiule. E dopu, quandu site in u puntu più altu, vi maravigliate da e scala di e vaste espalenti.

Quand'ellu andava in un viaghju à Dirholia, assicuratevi di purtavamu vistimenti chì ùn si sò micca imbuttati è ùn voite micca. È per esseciuti un pocu, un termu cù tè caldo hè perfettu. E, sicuru, ùn si scurdanu di a càmera, perchè un locu unicu solu per capu di tutti i turisti.