Cumu alimentà a tarifa?

Dachshund hè un cane cù un caratteru, mobile, chì significa chì deve devenu esse alimentatu. I prudutti di qualità à u stessu tempu dà energia è prumove a salute di a petite. Allora, chì per alimentà u dachshund è cumu urganizà u prucessu sanu bè eccettu per l'animali è piacevule per i so patroni?

Articulu seccu o naturali?

Ancu sò diventati in dui gruppi: u primu cunsidereghja chì a dieta debe di cunzunità di secca, suppliments e vitamini, ma l'ultimu - a contrario. I pinsamenti naturali, una dieta fatta indipindentamente à a vostra discrezione hè, per suprattuttu, bona. Ma quì tuttu u regnu di u sapienti di l'omu stessu in ciò chì u so dog necessita. Viaghjà da una tavola umana hè micca cumpletamente inaccettabile!

Per principianti, vale degnu di dumandà à l'agricultore ciò ch'ella alimenta u so ghjaccheranu è i cuddle, in prima hè necessariu aderenti à questa alimentazione. Allora, sicuru, pudete trasferitu pocu à u cucciu à un modu chì hè vicinu à u novu propietariu. A risposta à a quistione, per migliurà u dachshund, hè ambigua, l'opzioni sò missa. L'unica regula chì deve esse adiriscia strettu hè una transizione silta. Prima un novu alimentu hè attribuitu cum'è un additivu, cambiantiscendu gradualmenti a dieta. Ùn aghjunà micca e manciari asciuttu è naturali in una alimenta, a transizione hè fatta da perfetta, acchianà a crescita di a dieta di ogni ghjornu di una dosa di alimenta permanente.

Cumu pagà apposta u tarifu: dosi

Hè assai impurtante di observà un equilibru quantitivu: un cane sottopubu mai avarà sanu è attivu, è sopra ferati sarà lasciatu, hà prublemi cù u gastrointestinal tract, allergii. Quante volte per alimentà a tarifa? Cumminciandate à una età primura, l'animali hà devenu esse insegnatu à regimi. Unepo di trè mesi, i medichi sustenenu à dividir l'alimentazione à una tarifa di ogni quattru settimani, pudete piglià un spaziu per un suli di notte, se l'animali ùn si preoccupa di saltà una alimentazione. Almenu 5 volte à u ghjornu - hè u calculu correctu in un cucciolo di gentile.

Dopu avè ottu trè mesi, pudete cambià à trè pranzi à ghjornu, è da un annu à duie manci à u ghjornu. Raricamenti raramente, i prupietari urganizate una sola alimentazione per ghjornu, ma questu ùn hè micca cunsigliatu da i specialisti. Da u puntu di vista di spassighjate, tuttu hè simplice: u dachshund deve esse alimentatu prima di esce, perde unu di i rifletti impurtanti hè sviluppatu, chì serà da aiutà à u ghjocu è u cumu. Un dachshund sa normal è di manghjà, è andate per un passaghju è vai per u bagnu. Cumu alimenta di u ghjacumu adultu, u so propiu decide à ellu stessu, avè sempre l'accolta l'accumulazione.

Cumu puderaghju darà u dachshund?

Sì u cane hè nantu à l'alimenta naturali, pò esse furnitu purcinu cù carri è vegetale, casgiu, pesce. L'alimentu deve esse caliu, ma micca caldu, a temperatura còmula per ogni ghjocu particulari, l'uspitalu calculate per un sperimentu. Di sicuru, u ghjattu tocca i prudutti di latti. Hè bisogna cun vigore currettamente per chì a pruvezione ùn hè micca apparevuta, perchè hè u primu sigmentu d'allirgii alimentariu.

Chì ùn pò micca alimentatu u dachshund?

Gradi grassimi di carne, carne affumicata, nutizie piccante - tuttu questu hè bisognu di esse discu di a dieta di u cane. I rutti di l'alimentu umanu da u tavulu generale hè ancu cacciatu: u ghjinuu ùn hè micca una bande, hà da ricurdà quellu. L'alimentariu per u dachshund ùn hè micca bisognu di u sali, l'animali hà un salu naturali, chì hè in parechji prudutti. Ùn impuce à a vostra petite è l'exotica, ùn pò solu pruvucà un stommacu, ma u gustu di u cane ùn capisce micca.

In generale, ùn hè micca difficultu d'apre studià cumu suppurtà di furnisce u dachshund, avete bisognu di amparà i fundamenti è applica in a practica. In u stessu, u grandu di a partita sarà culpandule, se u patrone hà seguità seguità a cundizione di a robba. E certamenti ùn ci hè nisuna correlazioni entre u quantità di alimentu è u tagliu di u dachshund, quì, invece, u rolu di i geni.