U Mavrovsky Lake


Se vulete a natura in tutti i so indegni vernaghine è belle paisaghji incridibuli, averete bisognu di l'embiu di u Mavrovsky Lake in Macedònia . Ghjè in a muntagna in a parti à u nordu di u paese à una altitudina bassa sopratuttu sopra à u livellu di u mari, perchè i turisti anu bisognu di fà un pocu sforzu per vene.

U lago era furmatu pocu fà ricinu, in u 1959, in u risultatu di a custruzzione di una presa forte. Okkupa a vallée di Mavrovo, chì hè circundatu da e muntagne di Bistra, Sar è Vlajnica. In questu stagnu naturale hè ancu un pianu fiume Radik. À e so riviera sò quattru villaggi: Mavrovo, Levnovo, Nikiforovo, Mavrovi Anovi. In l'estiu ancu in u spaziu di u lavu ùn hè un centru di l'esagui Tsare Lazarevski, apertu à tutti i fannii di sporti invernali.

Chì ghjè notu di u corpu di l'acqua?

Dopu avè u Lago Mavrovo, pudete puru visità u Parcu Naziu vicinu, chì hà u stessu nomu per acquistà di a flora è a fauna lucali. Inoltre, stu reservoir artificiale hà e funziunalità seguenti:

  1. L'acqua quì hè assai friddu - micca più di +20 gradi, perchè pudete nadjà cun comodità solu in l'estiu. Da settembre, a tampiratura hè calda tantu chì i vostri disidirici chì decidenu piglià prucessi di l'acqua curanu in corruzzione à u minimu un friddu. Ma pà praticà u sport aquaticu hè un piacè.
  2. I spiagge di u lavu sò cuparti di densi boscesti, chì in u cunculte inaccessibile fa un locu ideale per l'amatori di u silenziu è sulassione. Quì crescenu l'arbe, bedini è pini, è vede ancu l'orsi viviti, u chamois, i linchi è di circa 140 spezia d'aus.
  3. U fugliale originale vicinu à u Mavrovsky Lake hè a chiesa antica inundata di San Nicola. Quandu u vallatu era inundatu di l'acqua durante a creazione di un reservoir artificiale, u tempiu era parzialamenti sottu.
  4. U stagnu sana assai pittoresca in tempu tempu assulanatu è nuvole, chì face un divino dipendenu per i principianti è i fotografia prufessiunali.
  5. In quantu à u lavu chjaru ci sò parechje hotel è ristorante, perchè ùn avete micca di viaghjà per diate di chilometri, se decide di passà parechji ghjorni. Frà i più famusi alberghieri avemu a citatini l'etno-casa di Angelowski, l'alberghi d'Alpin, Bistra, Fersped, Lodge, Macpetrol, Ying è altri.
  6. In una laguna, una truite macedonia speciale, in particulare savurosu hè cultivatu, ma a pesca hè prohibita quì.

Cumu ghjunghje?

A Mavrovo da Skopje - a capitale di Macedonia - sò autobus (a distanza hè 70 km). In più di u lavu, hè necessariu di ghjunghje à pede, ma hè più piacevule: in ogni locale oghje uveranu u viaghju.