U casteddu di Emnishte


In a parti cintrali di a Repubblica Ceca , in u duminiu Benesov , hè u castellu di Jemniště (Zámek Jemniště). Hà una locu incù un incantu, per ch'ellu ùn hè micca assai populari trà i turisti è i circunsciente. Grazie à stu fattu, a struttura era capaci di preservà a so autenticità.

Chì ci hè interessante nantu à u palazzu?

U casteddu di Emnishte hè custruitu in l'estilu rococcu, per a prima volta hè stata chjamata annali à a fine di u seculu XIV. U custruitu hè circundatu da un pittoresco, chì hè statu creatu da i disignuri francesi. Ci sò stati artificiali è fontane di luxurii, piani pavimi centri e pavellioni eleganti, sculture pensatore è scritte l'arbureti, camini còmoli è un zucculu di petra.

Oghje, u castellu Emnishte hè residente. Hè a casa di i discendenti di a famiglia nobili anca di a Repubblica Ceca - Sternberg. A parte di u bastimentu hè risirvata per u museu , in certi palazzi, avvenimenti solemne sò tenuti, per esempiu, casali, anniversarii, etc. In camerei tutte speduti, i turisti ponu stop.

Storia di u castellu

U primu pruprietariu di u palazzu hè Pan-Tsimburgu. Dopu à quessa, i patroni di a furtizza cambiatu in modu constantemente è ùn hà micca tempu per vigilà a cundizione di a struttura. In u 1717 hè acquistatu da u conte Franz Adam. L'anticu castigatu anticu ùn hà micca piace l'aristocrati, è hà decisu di custruisce un novu.

U mastru di più famosu di a Repubblica Ceca, Franz Maximilian Kanka, hè stata fatta in l'architetturale. A custruzione di u castellu Emnishte durò 7 anni, è un annu dopu una capella di San Ghjiseppu era aghjustata. In u 1754, u palazzu era quasi abbruciatu, solu u tèmpiu hà survivutu. U cunti decide di restituurà u palazzu novu.

A vista di vista

U casteddu hè un palazzu eleganti di 2 stanzi, decoratu cù sculture da Lazar Widmann. À ogni latu di questu ci sò servizii di serviziu (stables è graneri) chì cullighja cun u principale bastimentu in un angulu right. Cusì formanu a "tribunale onorevoli".

Oghje, u castellu Emnishte hè cunsideratu un cusì vivu di una casa di paese d'estiu di u seculu XVIII. Eccu cumu vede cumu l'aristucratici di quissa tempus. U valore più grande di u palazzu hè rappresentatu da questi objeti cum'è:

Alloghju à u castellu Emnishte in a Repubblica Ceca

Se vulete sentu cum'è nobili reali, puisse in stu palazzu. U costu di vita hè di $ 120 per ghjornu. I appartamenti sò furnuti cù appartamenti dui camere.

Anu chjappu sò furnuti cù una chimenea, bagnu, accessori di tè è cafè, è un minibar cù una varietà di vini. I posti sò furnituti cù u mobili anticu, nantu à u fondu di u quale un beddu grandille cù un canopy.

U costu di accoddi cumprenni pranzu in u risturante è una tour indiatura di u territoriu di u castellu Emnishte cù una guida persunale. Ancu abbandunate i chjavi di a porta per ùn esse micca dipende à nimu.

Funzioni di visita

Durante a tour per u palazzu, i turisti vuranu 9 camere. Fotografà l'internu hè pruibitu strettu. Visita u casteddu solu in l'estiu, in l'inguernu hè pussibile solu cù un arranzimentu anticipu.

Se vene voi per tuttu u ghjornu, dopu per un penalità addiziale, sarete uffrì in leia una cistella cù l'alimentazione è a rugna. Pudete un picnic in u ghjornu di u casteddu.

Cumu ghjunghje?

Da Praga à u palazzu, pudete ghjunghje nantu à a strada número 3 è D1 / E65. A distanza hè di circa 55 km. In a strada ci sò strade strade.