Hvolsvollyur

Hvolsvollyur hè una piccula cità in u sudu di l' Islanda , situata 106 km à l'alti di Reykjavik . A pupulazione di a cità ùn sia più di 1000 pirsuni. A cità hè stallata in i paduli internu di Landeyjar è vicinu à u vulcano attivu, chì face a vita di i residenti lucali qualchi invernu. Ma ma questu, Hvolsvollur hè un locu turisticu chì offre i so invitati viaghji interessanti.

Infurmazioni ghjugna

U nomu di a cità hè traduciutu cum'è "cullina", chì perfetta pò esce qualità di u territoriu induve si trova a cità. A populazione hè di 900 abbitanti. In i zoni vicini, ùn sò micca più di 800 persone in tuttu. Strada H1 passa per Hvolsvollyur, questu solu u cuntenutu di una intruzione di trafficu. À quale parechji paesi islandesi si lamentanu.

L'attività principale di l'abitanti di Hvolsvollur hè l'agricultura è u turismu. Questa città hè stata l'unica in Islanda chì ùn hè micca situata nantu à a costa o vicinu corsi. Per quessa, à u cuntrariu di l'altri, i so abitanti ùn impediscenu à a pesca o à a pesca. Quì ci sò specializati in agricultura, agrarians, chì vallanu lu pisu in Islanda. Hvolsvollyr hè u prove principale di prudutti per Reykjavik.

Hvolsvollyur hè populari perchè hè l'arena di una di e più famose sagas islandese. In u centru di a cità hè un locu dedicatu à sta pagina di u folkloru.

A cità vicinu è u vulcano attu Eyyafyadlayekudl . In u 2010, a so attività pèrdite l'abitanti di una cità è l'abbitanti, chì causaru l'evacuazione. Aiutò l'Islandesi, chì èranu attaccati à a lava foglia "Cruz Roja". Quale hè statu organizatu un'agurazione tempurane è furnisce tuttu ciò necessariu

Cumu ghjunghje?

A cità vicinu hè un aeroportu chì serve pè i vols domestici nantu à l'isula. Ma se decide u viaghju in Islanda cù u carru, da Hvolsvollryu puderà rumpule da i rotuli 1 è 261.