Tito Palace


L'antica cità di Mostar in Bosnie-Herzégovine, in più di parechji boni edizzioni è forts antica, hà una una attrazione interessante. Se ùn cunnosci micca a so storia, pò avè chì queste immubiliamentu di culleghju ùn hà micca valore culturale.

Lu palazzu di Titu hè unu di i siti culturtali più impurtanti di Bosnie-Herzégovine, chì hè un valuru nazziunali. Josip Broz Tito hè u leader iugoslavu, chì era a face principalu di u paese di u 1945 à l'anni 1980. Malgradu u fattu chì i tempi di a so fama finiscinu di più di 30 anni fà, a generazioni chì anu visu in Iugoslavia è i so zitelli anu honored memoria di ellu è e so attività.

Ciò chì vede?

Lu palazzu di Titu hè un miraculu tristu - l'absenza di vende, surgenti d'arbuli in a facciata, rustu è parechji distruzzioni lucale attraversu l'anticu palazzu di guvernu un espiriore. In certi locali, u bastimentu hè visibule è, per mezu di u teatru, pudete vedere u celu, chì suscita temptation è teme. Duranti a Siconda Guerra Munniali, l'edificu era distruttu è anche u valore culturale chì porta in 70 anni, ùn hè micca un solu prughjettu di restituzione. S'hè ristatu sulu a spiranza di i bosnii, chì rispundenu u palazzu è direttamente à Tito stessu. U bastimentu per parechji anni ùn hè statu micca danatu da i malfattori è ùn era micca dispunibule in brique, è a so dilapidazioni hè un meritu di u tempu.

Lu palazzu di Tito hè visitatu principarmenti di i residenti lucali in i vacanze nazionale, in cuntrastu cù i turisti chì cunziddi este postu obligatoire per una visita in ogni mumentu di l'annu. Un abandunatu desertu ùn hè micca prutettu in alcuna manera, perchè cualchidianu a pudè scopre è gratis. Ma vale a cura, chì u bastimentu hè bastatu è pò esse chjucu. U palazzu si stà sopra à una culletta vicinu, cusì i turisti anu spessu appiccicate à l'imàgini panoramichi, un fitoferaghju spettaculu è u paisaghju.

Cumu ghjunghje?

Lu palazzu di Titu hè in Mostar nantu à a cità Gojka Vukovića. Circundente hè u populari hotel Eden, è ancu Villa Monera - sò i marcanti principali.