Antico, Città, Mostar


L'antica cità di Mostar hè una di e più parte di a cità di Mostar in Bosnie-Herzégovine , attraendu i turisti cù u significatu storicu. A pupulazione hè di più di 100 000 persone, questu hè unu di i più impurtanti centri turistici di u paese.

Antico, Città, Mostar

A storia di a cità si va à u 1520. Era questu piriudu chì marcò l'iniziu di a so emergenza. In u 1566, durante u regnu di l'Imperu Ottumanu, i Turchi custruiscenu un u strategicu strategicu nantu à u fiumu Neretva , u ponte di Mostar di u stessu nome. Dopu qualchì annu, versu u ponte, stava cuminciatu una cità, chì u funzione principali era per prutege l'oggettu. Oghje, questu orgogliu principaru è un impresa di una cità di 20 m d'altu è 28 m hè in a lista di i siti di u Patrimoniu Worldu di a UNESCO. Ancu u fattu chì era case distruttu tutta a guerra di Bosnia in 1992 - 1995, u ponte era restituita in u 2004.

In generale, a cità attrae turistere cù antichi ponti, l'architettura in stili mixte è una tranquillità calmata di u Medievu cù strade risturuti strati abbinuti di pavimentazioni di pietre (in Serbisea sona com kaldrm). Per i turisti, ci sò assai hotel per tutti i gustatori è billetini, è dinò i restaurants è cafes induve puderete pruvà a cucina naziunale.

Chì vedi in a cità?

Ponti

In più di u ponte anticu, a cità hà assai vigneti interessanti antichi d'architetti differenti. Per esempiu, Curve bridge . Hè assai simili à u veddu ponte di Mostar, ma hè più chjucu. E à u cuntrariu di u primu, hè stata fatta in u XVIe seculu, è da tandu hè vale la pena. Small danni scuperciati in u 2000 com'è u risultatu di e inundazioni, ma digià in u 2001 l'Organizazione Mondiale di l'Unesco hà adupratu misuri per a ricustruzzione. Una funzione interessanti di stu ponte hè l'arcu in forma di un semicircular ideale cun radiu di circa 4 m L'architettu, sfurtunatamenti, ùn hè micca sanu.

Unu di i pueti più giovani, custruitu in u 1916, hè chjamatu "Tsarinsky Bridge" è hè l'automobile.

Parchi

Zrinjevac Park meriteghja esemplazione particulari, siddu solu perchè un munumentu per Bruce Lee, chì hè assai pocu cumuni. A pupulazione di u populu dice chì una volta chì i residenti di a citadina rialceranu fondi è dicisu di installà un munumentu. Ci era parechje scelta, ma ci era solu un dirittu per un oggettu. Dopu un pocu rifuggiu, i citadelle abbandunaron l'idea di un monumentu dedicatu à un heroe o un poeta naziunalu, perchè ancu di elle, nimu ùn lu cunnosce. Ma Bruce Lee hè cunnisciutu in tuttu u mondu.

A piazza di Spagna hè vicinu à u parcu. Da a storia hè cunnisciuta chì era quì chì parechji eroe hè mortu durante a Guerra Civile. Una attenzioni particulari hè attraversata à un edifici inusual è bellu, fattu in u modu neomuritanianu. Questu hè Gymnasium Mostar. Se visitavvi l'anticu cità di Mostar, vi basta di vede stu arti architettonici cù i vostri ochji.

A vechja cità di u mercatu di Mostar vi cunghjunghjera cù strade strade è travaglii in cungline cù l'omosessi è i cafè chì trasmettenu l'incantu di u culore locale. Hè situatu à u centru di a cità è meriteghja una visita indispensabile. Stu locu hè stata fundata à a fine di u XVIe seculu è era un tipu di centru cummerciale di a cità, induve più di 500 attraversi varietà artificiale eranu locati è funzionati. Eccu cumu pudete cumprà un souvenirs per sè stessu è a vostra famiglia.

Patrimoniu religiose è culturale di a cità

A mezchema di Mahmed-Pasha hè una di e mosche più belli. L'internu di u bastimentu hè assai modestu, ci hè un picculu pranzu. È hè cèlebre per u fattu chì i turisti ponu scugnerà u minaretu, da quì stati offre vede visuali di a cità.

A Chiesa di San Petru è Paul hè a principale chiesa catolica, chì ogni ghjornu inglesa un gran numaru di parrocchiale per a preghiera di a matina. A ghjesgia hè famosa per u so grandu enormu, l'absenza di formi architecturale fanciful è un grandi campanile di campanile di corti cun una cullezioni di 107 metri.

A cità hà musei è parechje meschi bè è e catene churches. Fans di a storia è di a cultura pò visità a casa-museu di Muslibegovitsa , induve pudete acquistà cun u modu di vita è tradizioni di famigghi turchi di u XIX sèculu.

Cumu ghjunghje?

Mostar hà u so stessu aeroportu internaziunale, cusì da Mosca pò volare nantu à a cità nantu u viaghju diretta si hè dispunibule (vols vola irreguale). In principiu, sta citta ville hè un ligame in a catena di viaghjà, è micca l'ughjettu principale. Cusì, pudete sceglie un altru opzione - per vola di Mosca da una diretta diretta in a capitale di Bosnie-Herzégovine, a citadella di Sarajevo. Dopu avè vistu u so altru, andà in busu o caru à l'anticu cità di Mostar . A distanza serà di circa 120 km.