Hè pussibule di dà u sangue durante a menstruazione?

I picciotti ghjovani sò spessu interessatu à a dumanda di sese hè pussibule di donate sangue durante a menstruazione, è si non, perchè micca. Tuttu u so dipende di quale esse analizatu è ciò chì hè a fini di l'studiu.

Ciò chì deve esse cunsideratu quandu anu fattu un test di sangue durante a menstruazione?

Infatti, ùn sò micca contraindications à aducazione di stu studiu durante stu pirìudu. In ogni casu, se si tratta di donazione, i medichi ùn anu micca urganizatu a donazione di sangue cun menstruazione. A cosa hè chì in questu tempu hè una diminuzione in u nivellu di l'hemoglobina in u sangue, chì affetta nanzu à u benessivu generale di a zitella. A perdulazione di sangue da risposta di a donazione ùn pò esse aghjustatu a situazione.

Per fà sapè o si pò piglià un test di sangue pè a menstruazione, hè necessariu sapè ciò ch'ella esattamente in u femminile durante a menstruazione. In regula, duranti stu prucessu, u ritmu di sedimentazione di eritrocite (ESR) aumenta. Dunque, se u duttore ùn sape micca chì durante u supplyu di sangue di a donna, hà avutu un periodu di tempu, pò accettà un cambiamentu in questu parametru per u prucessu infjammatori.

Inoltre, qualchì teste di sangue durante a menstruazione, basta chì u sangue hè pigliatu da a vina, pò esse distortu per un coagulare di sangue aumentatu . Cù u cullezzione di materiale, u sangue puderà simplifichemente, è i risultati di l'analisi anu da esse incorrecte. In i risultati di una pruduzioni di sangue generale cù questi annu in i primi ghjorni di u ciculu, l'emuglobina è l'eritrociti ponu esse risposte, è poveru scontru.

Quandu puderaghju dunze sangue per un analisi?

Da e donne, i medichi sò spessu intesu una quistione di se pò fà donate sangue direttamentu prima di a menstruazione o megliu per fà più tardi.

A maiò parte di i ginecologi sustene l'opinione chì hè pussibule di donate sangue per l'analisi dopu 3-5 ghjorni dopu à u periodu menstruali. Hè questu tempu chì hè necessariu per l'indicatori di sangue per piglià a so significazione antica.

Cusì, per esempiu, cum'è annunziatu quì, l'emoglobina disminuye durante a menstratura due per a perdita di sangue. Questu attiveghja u sistema di coagulanti di u sangue, chì face un incrementu in un such index quant à viscosità. Per questa mutivazione, l'analisi biocuimicu, in u quandu l'indicatore citatinu hè statu fattu cunsideratu, i risultati pò esse distortu.

In più di l'altitudine, u sangue di una donna durante a menstratura cambia u cuntenutu di e platellini. Questu hè dovutu à l'attivazione di u stessu sistema di coagulazione. Cusì, u corpu intèndesi di pruteggià di a perdita di sangu. Per quessa, à esse realizatu un testi di sangue generale, u count di pleistele sianu sottu u normale, chì in altru situazione pò esse cunsideratu com'è internu internu, per esempiu.

Chì ci sò e règule per aderiscenu à una donna prima di dassi u sangue?

Cum'è qualsiasi altra ricerca medica, un test di sangue necessa una preparazione. Ci vole à osservà e seguenti règuli:

  1. Pudete cuntene sangue solu 3-5 ore dopu u periodu menstruali.
  2. À a vigilia, circa 10-12 ore prima di l'estudo, ùn deve mancu manghjà.
  3. Aduprà l'analizamentu hè necessariu in a matina, soprattuttu s'ellu hè un studiu nantu à l'hormone.
  4. Ùn pudete micca fumà immediatamente prima di a prova - 1-2 ore prima di u prucedimentu.

Cusì, per ottene veru, un indicador senza distorsioni, una donna hà sempre adherite à e cose qualità. Questu permette à ottene risultati correcti da a prima volta è eliminate a necessità di prucedimentu di sangue. In casu, però, i paràmetri di l'studiu ùn currispondenu micca cù a norma, da prima di u trattamentu iniziu, u duttore prescriva una rereità per confirma u risultatu.