Clothes of ancient Romans

A storia di l'anticu costume romainu principia cù una forma simplicità è senza pretensione, è hà cun cullezione cù un pompitu straziali! I Rumani amavanu à sorprenderà tutti in u so modu è u vestitu originali. Per esempiu, nuddu anu surprised chì u ghjovanu pudia usà una tunica di donna cun manichi diffirenti. E ancu più cusì, nimu hà fistutu à l'attinzioni à i filòsufi rumani, impuru è raggedly dressed. Fighjemu u nome di a robba di l'antichi Rumani, annantu à e cuntraddizzioni chì elli pochi stòrici sustènenu finu à quì.

Prudutti di l'antichi Rumani

Toga hè a vistura tradiziunale di un citadinu Rumanu. I so ghjovani ghjovani purtati busni cù strisci rosso, è i curotti puderanu chjappà. Oghje casuale sò fatti di lana bianca, senza paesi è decorazione. Grigia è negra si sò purtati di grieving femmi è d'omi. I triunfaturi portavanu purple toga, decoratu cù u brodar d'oro.

Paludamentum - un mantellu militare longu, per a cusgitura a materia di alta calidad di u culore rossu hè stata utilizata.

Palla hè un pezzu di tùmpulu attraversu a vita è ghjucatu nantu à a spalla. U culore più cumuni è purpugulu, ma i tons gialli, bianchi è neri eranu ancu reale.

Penula - una capa estrema senza manichi, chì hè stata rapida in fronte. U fattu di linu limu o lana. Pudete esse mischjate.

Roberta di l'anticu Romain

I vistimenti di e donne di l'antichi Rumani ùn anu micca avutu vistutu è brillanti - era creatu chì solu e corrupt donna puderia diventà culore.

A tavola hè un vestitu longu è liberu di i Rumani antichi cù manichi cortos. A la cintura attaccò un cinturione, è avà era cusitu un marchitu purpurinu. A tavola era stata fatta da e donne solu da a societat alta. Hè statu pruibitu di vestitu i schiavi è e donne di facilità a virtù.

Per fà e robba, i Rumani utilizonu parechje materiali: cuir, lana, sita, tela amparata è biancheria.

In quantu à u calzatu Romanu, esiste in parechji variità: sandali cù strapelli, stivali di cocia d'altitudine maiuri rossi è negri, è sapori ricchiamente decorati.

E donne anu amatu di ghjornate. Earrings, anelli, braccialetti è colelli - tutti eranu di metalli preziosi è e pedichi.

L'indimentu strettu è simplice di i Rumani antichi si furmarunu sottu a influenza di un caratteristicu militarizatu è un sistema di schiavi. A cultura è a moda anu influinzata da a ricchezza è u lussu di quarchi e di i poviri e di a mancanza di diritti di l'altri.