Calchissement di u cavallu culmu

A basa hè una di e parte più vulnerable di u bastimentu. Per quessa, l'insulation deve esse daveru attinzia speciale. Dopu tuttu, questu quì dependerà di a temperatura cunfortu in a casa è in u so sotano. Per rinfrescamentu è a prutezzione di u zuccadoru, hè megliu utilizà un penumelle chì pussedi risistenza di l'umidità aumentata è e so qualità insulazioni termale. Fighjemu cumu pudete fà cumerciu di u zuccadoru cù una volta di voi stessu.

Calche di a basa di a casa da l'esternu cù u rinu

Per i travaglii avemu bisognu di tali materiali è arnesi:

  1. Prima di l'iniziu di u travagliu nantu à l'insulazioni di u zuccadoru cù spuma, ci vole à dug un fossu nantu à a casa à a prufundità di a basa. U so anellu deve esse circa 1 metru.
  2. U basamentou deve esse pulito di terra e polu. In casu di necessarii, averemu i muri uttene una misura di cimentu.
  3. U stadiu seguitu hè impermeabilizanti. Per fà questu, pudete aduprà ruberoid, betume massastic o imperfezzione di penetrazione profunda, cum'è per, per esempiu, penetron.
  4. A stallazione di un penoplexu hè megliu accadutu da u cantonu di u bastimentu: averà esse convenient à taglià u materiale, è a distribuzione serà fatta più qualitati.
  5. Utilizendu una pignata nantu à u calicrone di slab appliice a mistura adhesiva. Dopu à quessa, a pignata nata per esse spiegata sopra a partita tutale. Applienti un piuma di pittura à u muru è manteneu un pocu finu à chì u pegu pò piglià.
  6. I destinazione per unificà i pezzi sò stati pegati cù una cinta stati adatti. Dopu questu, i platti sò stati cun dale per firmà u materiale à u muru.
  7. Avà nantu à i muri insulati di u cavallu hè muntatu da l'usu di u mussulaghju di cement mortar. Dopu chì u cimentu hè asciutu, a basa di l'edificiu hè prontu à finitura.