U picciottu respira a bocca

Dopu avè avutu cura nantu à u fattu chì a figliola è u figliolu snuffle o ruscelli in un sognu, i genitori inizenu à cercà quella raghjone. Unu di sti cause pò esse respirazione orali.

Perchè hè dannusu di respira cù a bocca?

U corpu umanu hè pensatu à u minimu u dettu, per esempiu, a respirazione deve esse fattu da u nasu. È tuttu perchè l'aria fridusa è secca, chì passa i travaddi da i sinuses nasali, hè calatu è umane. U nasu sèrvenu com un filtru putente chì annunzià micca solu u polu, ma ancu di i microorganismi dolenti. A respirazione di a bocca hè privata di tutte e qualità. Inoltre, l'aria fresca, righjunghjendu direttamente in a farinzia, pò facilmente inflamato.

Quandu i marini nascite a respira cù a so bocca?

Infatti, i zitelli ùn deve micca di respira cù i so bocca. Questa hè succorsu solu in i casi chì in u nostru pudè micca solu di respira.

Perchè u zitellu contene so bocca?

U zitellu pò rinvrescià dinò per a bocca per diversi razze. Per esempiu, per via di l'impadronze di u nasu, o solu per l'abitudine. A strada, questu hè un usu assai cattivu, affettivu per l'affettu di a salute di u zitellu. A cosa hè chì quandu u respiru cù a bocca, i pulmonate ùn sò micca sanu aperti, solu l'ombulosi superiole sò usati. A vista di questu, u corpu ùn riceve micca a parte necessaria di l'ossigenu. Puderà diventà ipoxia, anemia, ritardo mentale è fisicu. Inoltre, ancu a forma di a faccia cambia. Hè stata alargata, u ponte di u ciau s'allargò, è u labellu superior hè sempre ripassatu.

Chì duveraghju quandu u mo picciottu a so respira cù a mio bocca?

Sì un zitellu respira à tutti i vaddi cù a so bocca, pò spirimcerà altere di u sonnu. Prima, verificate s'ellu ci hè un corpu cù u nasu. Se si si trova a congestion nasali, scorri u fogghiu, drip vapule cuntenutoriu. Tuttu u culore pò esse l'aireimu in u locu. U mutu naturali in u nasu si secca, è u respiru diventanu più cumplessu. Per disperse di sta prublema, pulita u nasu in u babbu cù l'oliu è u cotonu turundochek. E in u futuru, più spessu ventilate a stanza, è ancu megliu uttene un umidificatori. Se ùn avete micca truvatu i sintomi antichi, ma u zitellu ùn si pò micca spinserà per u nasu, vi assicurà à visita u duttore ENT, forsi ellu hà iniziatu a inflamazioni di l'adenoidi.

Cumu ùn scrivevi un zitellu di respira cù a bocca?

Per sparà i malascimenti, ghjucà cù u vostru zitellu più freti in "respirazione" di ghjochi. Per esempiu, cubriu quellu o una altra fossa nostália è aspira in alternativu. Quandu si conduce a ginnastica, vigilate a correcità di respira, in aspra nant'à u nasu, sparghje da a bocca. Appena u babbu sarà utilizatu è si puderà riesce cunsequenze sfarente.