Immunomodulaturi per i zitelli

Hè dispretu, ma tutti i zitelli sianu sick - quarchi più spessu, qualcosa menu spessu, ma nimu pò esse frati è tuttu u male. Ùn hè micca sicretu chì, cù u principiu di a visita à a kindergarten, u nùmeru di malatii creci a volte. U mutivu di questa hè l'estresse causata da cambiamenti in a vita di u zitellu, è u fattu chì hè assai più faciule per un equipu di i zitelli per piglià un virus. Quandu u numaru di i ghjorni passati cù un zitellu sannoisu in un listinu di malignu accumene per esse più di tutti i limiti raimunitali, i matri pruvate micca à rinfurzà l'immunità di u zitellu. In a lotta per a salute di u zitellu in u cursu sò variate immunomodulatori è immunostimulanti pè i zitelli - droghe chì affettanu i difesi di u corpu. U meccanicu di a so azzioni hè un pocu diffirenti:

Ch'ella valia aduprà droghe per rinfurzà l'immunità per i zitelli hè un tema controvertitivu. I so ardenti rivendenti attribuiscenu l'attività di distruzzione di a salute di u zitellu, dicenu chì l'organu, accustatu à a so aiutà, ùn saria micca pussibule di vintu qualcuna nàscita per u so propiu, i persone ùn vedanu micca nunda terribili in a so applicazione. A verità, com'è solitu, si trova in parte à u mezzu - se u zitellu hà dèbbe immunità, da quandu, secondu l'appuntamentu di u duttore, u so usu hè justificatu. In modu independentu, cum'è in ogni modu, è di alcuna medicina, ùn devenu micca esse inborra. U risicu specialu hè l'usu d'immunostimulanti è immunomodulatori per i zitelli chì anu da malati autoimmune. Drogas chì sò immunomodulatori per i zitelli pò esse divisu in i seguenti gruppi:

1. L ' interferuni sò sustinuti biesdiucelli chì anu a capacità di disturbà l'infizzioni. U più efficau in u trattamentu di infezioni respiratorii aguti.

2. Preparati d'urighjini vegetali. Pigliali i corsi necessarii per 2 mesi. Hè megliu aduprà per a profilaxie in a stagione di friddi è infezioni virali - à a fine di u vaghjimu è à l'iniziu invernu.

3. Inductors d'interferoni endogeni - anu a capacità di aumentà a pruduzione in u corpu di u so stessu interferonu. Recomanatu per u trattamentu di malati virali.

4. Preparati d'urigine bacterial - chì cuntenenu in i so cumposti fragments di patogeni di infezzioni (staphylococcus, pneumococcus) è avè a pruprietà per incrementà significativamente l'immunità generale è lucali. Recomanatu per u trattamentu di e malatie cronica di u sistema respiratorju è l'organi ENT.

5. Preparati da u timu (glàndula timusa). A prova di stu gruppu di drogi ùn hè micca rematu, dunque a so riceve hè pussibile solu sottu a custruzzione cuntrullata di l'immunologu.

Hè ricurdatu chì u sistema immune in u zitellu hè sempre fràggianu è immature, solu sviluppeghja, è unu deve esse assai attenti à ùn fallu dannà per l'amministrazione pruduttiva di l'immunomodulatori. Ùn importa micca quantu anu publicitatu l'utile, ùn hà impurtante chì u miraculu u risultatu ùn hè micca prumessu da u fabricatore, in l'issueu di rinfurzà l'immunità in i zitelli, a regula "vai in silenziu - vi cuntinuerà" ùn sarà a solu solu ideale per u prublema. I migunomulati megghiu di i zitelli sò un stiltu di salvatoghja, stintu, caminendu all'doors, una dieta equilibrata, senza stress è tutti i rimi remediesi tradiziunali - meli, culi, ajonchi.