Cumu diventà vidivatore?

In u mondu mudernu, cù u sviluppu tecnulugia, i servizii di clarividenti sò ancu diventà cumminciali. Ogni persona hà capaci unicu è u sviluppu di e so capacità psiquica depenna di u desideriu di ogni persone, i so capacità è a perseveranza.

Pruvamu a cunzidiremu in più dettualu per esse diventanti, ciò chì hè necessariu per questu, è chì hè inclinatu per sviluppà e capacità extrasensoriale tali.

Chiarlanticu sò spiccienti addivintate quelli, u ghjattu da u nascitu ùn ùn difiere di i soi parenti. A volte u tempu di manifestazione di l'abitudini supernormali vene dopu un eventu eventu, chì porta à l'illuminazione di a cuscenza, a psique di l'individuu. Pò esse o una morte clinica , o un parò raziu, o un chjocu di carro.

Ma ùn ci sia dubbitu si hè pussibule diventàvviu, perchè aiuta per revelà e so capacità ocularia, esercizii creati apposta, furmazione, u scopu principale di quale hè l'espansione di a percepzioni umana.

Cumu diventà vidivatore?

Per fà una persona unica, prima di tuttu hè necessariu u tempu libre. Dopu tuttu, lezioni si dedi esse dedicatu ogni ghjornu, mentre stabbilennu u stessu tempu per l'eserzioni. Ùn vi scurdate di apaglie tutte e fonti, chì vi pò distractanu, annunziate.

Un prucessu assai longu hè u sviluppu di l'abilità di u clairvoyant. Stu prucessu serà facilitatu da una bola di cristalleria speziale o mirror.

Prima di l'iniziu di l'esercitu, sia persistente. U risultatu hè ancu influene da e vostre capacità naturali.

Allora, per u primu exercitu, pigliate una pusizione còmicu, rilassate. Arraneghjate davanti à voi un specchiu creatu per un sognu, è ùn avete micca bisognu di nunda per esse riflettutu. Hè necessariu di riduce a quantità di lume. Se ne necessariu, cortine a finestra. Descarti pinsà, purificà a cuscenza.

Perchè vo avete firmatu "Vulendu esse un vigore" è diventà quì, fighjatu in u specchiu, trascurgate in un statu di soie. Perchè ghjè un principianti, pudete fà fronte à illusioni otticu. Ùn cuscente micca. À u tempu, puderà distingue ghjustu l'imaghjini chì portanu a verità. Dopu, a quistione "cumu per esse attesevule" ùn ferma micca quì incestatu.

In u futuru, prima di ogni sessione, pensate à mezu à e dumande. Hè cunsigliatu di fà una lista di questi dumandesi per quale vulete riceve una risposta. Ci sò deve dumandate quandu l'imaghjini ghjuntu in voi. A stu momentu, tuttu hè impurtante: imagine, sentimenti, pinsamenti. Hè desideratu chjardu di tuttu dopu ogni sessione.

Prutizzioni di meditazioni. Hà un effettu pusitivu nantu à l'energia umana. Sviluppà a vostra visione astral, capacità telepatichi.