Psychic Anatoly Ledenev

U participatore di a Battaglia di Psychics Anatoly Ledenev rici chì hà ricivutu a so capacità dopu à l'incuntrà cù stranieri. Iddu si ricurdò di u so audienu cù a so bè natura è l'emozioni. Ogni tragedia umana attive a psiquica cum'è s'ellu era a so propria.

Biografìa di Ledenev psikica

Anatoly nascìu ntô 23 di giugnu di 1954 in Moscu. Cum'è un zitellu, hà distinatu cum'è aspirazione per a creatività è hà sunnutu di rializà pricisamenti in questu direzzione. U picciottu stranu per u praticu scopu cumportamentu è u cumpurtamentu spartutu fora di a scola. Li piacia u sport di Ledenev è ancu hè maestru di ciclistu. Anatoly hà intrutu in a scola è si graduabile in u cabinetmaker di specialità. U futuru psicu servito in l'esercitu è ​​ellu avia mandatu per ubligatoriu a tragedia in Chernóbilu, ma per u statu di salute, tuttu fù annullatu. In u 1975 si maritò è si maritò cù un figliolu è dui figliole.

In April 1994, dopu un viaghju à a dacha è, basatu annantu à i paroli d'Anatoly, riunite cù l'aligeri, hà principiatu à esercità abbili supernaturali. Ellu dice chì ellu hà avutu l'oppurtunità di cuntattate u UFO più di ottu ora. In modu independentu à affruntà e so capacità, era difficiule, perchè u psichicu hà avutu l'instructore. Participante "A batta di praticanti" Ledenev pò vede l'avvenimenti di u passatu è di u futuru, è hè dinò ind'a curazione. Anatoly hà un talentu per u magnetismu , perchè ellu attrae parechji ogetti di metalli.

Anatoly Ledenev hè vinutu à a 12a stagione di "Battaglia di psiquicelli" à a dumanda di a so mamma mamma. Ellu disse in una entrevista chì hà passatu i prucessi, cunsistenti in l'aiutu di i so bè faldi. Per travaglià, l'usu psiquicà hè un pèntulu, candele è marcos, ma a maiò parte di l'infurmazioni riceve per mezu di e so mani. Psychic Anatoly Ledenev arrivò à a finali di u prugettu è piglià u second postu, perde à Yelena Yasevich.