Peony tattoos - significatu

I tattiunali cù l'imaghja di i fiori sò populari, no solu trà e donne, ma ancu omi. Peonia in a cultura orientali hè cunzidiratu simbulu di u principiu masculinu, chì significa chì hè a personificazione di Yan. Da quì l'emergenza di tali valori tatu pion, cum'è ricchezza, furtuna è ghjovacci. U simbolicu di un tali dibujante hè abbastanza ricca è dependa più nantu à a cultura.

Chì significà pitali tattoo?

Questa fiore in ogni mumentu era solu valutatu pusitivu trà i rapprisintanti di e diverse cultures. L'sola eccezzioni hè l'Hindu, chì u cunsidereghja un simbulu d'orgogliu. In i paesi uccidintali in i tempi antichi, a peonia, appiicata in forma di una figura nantu à u corpu, hè un amuletore putente per i marinarii. Hè struitu chì un tali tattoo prupone nantu à a strada da parechji prughjetta è morte, inclusi.

Chì significà tatuatu di pezoni in parechji culturi:

  1. U samurais spessu representate predaturi nantu à i so corpi cù una fiore, perchè era creatu chì a pianta hè capaci di restrizione di agressione in una persona, aiutendu à ottene l'armunia.
  2. In Chine, tali tatuu hè cunsideratu simbulu di prosperità è di prosperità.
  3. In i paesi asiatichi, u peoni tatuu hà a so propiu designu - hè un signu di bellezza è bellezza femina. Quacchi putissi caravanu sta foto nantu à u corpu per esse riesciutu cù successu. Ancu in sti paesi, a peonia rappresenta a determinazione è a cumpassione.
  4. In a Grezia antica, una figura di u corpu hè cunsideratu un signu di longevità. Assuciatu cù u duttore Peon, in onore di quale hè stata chjamata din florina bella.
  5. In a Roma antica, un tatuatu era perceivedu comu l'esempiu di cumpiacenza è di culpite.
  6. In Auropa, sta fiore bella hè spissu assuciata à a Vèrgine Maria.

Un altru valuri cumuni di pioni tattoo per i femine è l'omi venenu da u so putere protettive. E persone cridianu chì un tali dibujante aiutanu à prutezzione di diversi negattivi, ancu i magichi.