Diu di a chjaga

Chiuvuta per a ghjente in parechji volte era d'impurtanza particulari. Hà succorsu à cultivà i cogni, recicla urli per piacè, etc. Hè per quessa chì u diu di a caccia era una figura significativa in a vita è a cultura di assai nazioni, è tutti avianu a so divinità. Anu adurati, mette l'ìduli è i tempii eriggiati.

Diu di a Chjesa di Maya

Chuck era uriginale di unicu di purificazione di u fureste è solu dopu un pocu di tempu si addivintò patronu di a chjesa è u troncu. U nome in traduzzione significa "ax". Funti distinti - un nasu longu è serpenti in i cantoni di a bocca. Ritonu Chuck cù pelle blu. L'attributi principali sò un capellu, una lampara o vetrate cù l'acqua. I tribù Maya vveriau Chuck ùn solu com'è un diu, ma ancu in quattru hypostases chì sò rilativi cù i partiti di u mondu è diferendu in u culore di a pelle: est - russu, nord - biancu, ouest - negru è sud - giallu. Finu a ora, una ceremonia cusì tenuta in Yucatán per causà a chiavi, è hè chjamatu "chachak".

Diu di e chjesa in i Slavi

Perun li arrispunniu micca solu per a chjagua, ma per u thunder and lightning. Cumpagnia, hè un omu adultu cù un corpu fermu. U so capelli hè grisgiu, è u so mustache è a barba sò oru scuro. Eppo in armatura d'oru Perun. A so arma hè una spada è una machina, ma invece u so cumpurtamentu. Si move in un cavallu lignu o carru. I Casi di Perun sò stallati nantu à a terra alta, è l'ìduli sò stati fatti di roccia, questu questu hè u so simbulu. Tori poverò sacrificà.

U diu di i sumerii

Ishkur ùn risponde micca solu per a chjesa, ma ancu per u tronu, e timpeste è u ventu. Basìtu, questu diesu hè assuciatu cù e caratteristiche negativu è spessu chjamatu "un toru silvestre di furore". Chjamanu l'analogu di Perun. È spessu rapprisentanu chì tenia un cappidunzeddu è un fasciu di cedi. À a so testa eranu quattru cornutelli. Ishkura hè statu ritrattu in una guardia militare. In l'iconografia cun u diu, un toru era assuciatu, personificà indomubilmente è fertili.