U Santu Padre Pio hè un miriculu chì preveu a morte di l'omi!

U Patre Piu passò à a Terra un missaghju unica di Ghjesù Cristu.

A Cresia cristiana hè scettica di tutti i tipi di miraculi, verificando l'autenticità di ognuna di elli, per ùn diventà un scopu di ridicule. Una di i manifestazioni "più amatu" di a providenza di Diu per i cunfissuri eranu stigmati - pruvucheghja sposti risultatu spontaneamente in u corpu di i believers è ripetendu i feruti di Cristu, ricevutu pocu prima di a so morte. L'unicu stigmatistu canunizatu hè Pio da Pietrelcina, un sacrificadore chì hà guadatu l'amori populari dopu a morte per i so predichi.

Cumu hè u babbu Piu hà fattu un mirtu maestru è un prufeta?

Nascìu u 25 di maiu, 1887, Francesco Forjoone era u quartu zitellu in una famiglia di ottu. A so mamma infundia in l'umilità à u zitellu à a miseria è a pietà. À l'età di sei, Francesco si prumesse l'idea di divintà un sacerdotu è adiacenti à l'ordine di i monjosu Capuchin. Hè datu u nome Piu - in onore di u Santu Catolicu Papa Piu V. Francesco diventa un altare in a chiesa, ma a povira sanità l'impedisce di tuttu ricivite l'educazione isulana.

Quandu a prima guerra mundiali, Piu ùn averebbe micca uniu l'esercitu per a stessa raggiuni. In u 1916 cuminciò à serve in un monasteru di Pugghia, unni hà campatu finu à a fine di i so tempi. L'stigmate si prisintò nantu à u so corpu in u 1918 è per un ghjornu, nè sparatu da e mani è pesa di u paci. Invece u severu dulore, u prete ùn hà micca firmatu di travaglià è prichevanu, cuntinuò per aiutà a parolla è l'atti fattu. A Santa Sede prima ùn criscenu micca in l'inusualità di l'stigmatta ferita finu à chì i teste di l'udite avianu da rapportu à u Vaticanu nantu à l'altri miraculi di u Patri Pio ...

Certi abitanti di l'Apulie ùn anu satisfatu cun l'appuntamentu di un novu sacrificadoru. Hà avutu u donu di vedete u persone à traversu u passatu, cusì à mentà in a cunfissione hè stata difficili. U Patre Pio hà stabilitu u gradu di sincerità di u repentimentu di u parrocchiale è anu interruzzione a cunfessione, se una persona parlava falendu. I medichi chì anu examatu a so stigmata, ricunniscìanu chì u sangue hà avutu un arriciu sfarenti chì ùn si pò prestu à l'espirienza scientifica. Anu ancu avè admessu chì u vostru babbu hà avutu u rigalu di a guariscenza: in fronte di i medichi astriati, trattò i persone cun precorsi per i maletti seri. Una impressione impressiunali nantu à i duttori era l'intrugliu di Gemma di Georgie, una zitella nascita senza pupulà, ma chì hà tornatu a so visione durante una preghiera cumuni cù u Patre Pio.

Per una persona per esse ricunnisciuta com'è un santu, hè necessariu chì duie miraculi sò documentati. I Padri ùn anu perseguite a fama, perchè i stòrici vaticani hà avutu un tempu duru in prova a so inusualità. U primu miraculu era a scumparsa di l'estigmata da u corpu di Pio dopu a so morte in u 1968. U secondu hè u ricunniscenza di u figliolu di 9 anni in u 2000 chì in u pianu di u Pio hà guarìtu di una forma mortali di meningitis. Dui anni dopu, u Vaticanu canunizava u Patri è ricanuscibbenu cum'è un santu.

Perchè a prufezia di Pateru di u sonu futuru?

Dopu à a so morte, Saint Pio hà partutu solu una piccula lista di predizioni di u futuru chì l'umanità adupita. Prima di a so morte, u sacerdotu hà vintu più credi terribbili chì i ghjinirazioni futuri seranu tistimunienzi. U 15 di ghjinnaghju 1957, si hà svutatu in a matina è esitò à scrive tuttu ciò ch'ellu hà dettu. E parolle chì prufunni eranu i palori di Ghjesù Cristu, chì avianu informatu in u so sonnu infurmazione nantu à a so secunna vena:

"Vi vene nantu à questu mundo cumbilitatu cun un tronu di tronu. Vi arrivare in l'invernu frosty night. I venti risingly predice una gran cunfusione in a Terra, chì tremblè cun forti turfi. I pizzicidi è e timpeste da i foglie nuvuli chjucu è trasfurmà in cendri tuttu ciò chì hà avutu una rilassazione cù u peccatu è tuttu ciò chì anu da entra in cuncessu. Tuttu chistu sarà distruttu. L'aria sera saturata cù gasi fume. U suffocannu fumu è i guste di u ventu scaccià è distruverà tuttu. Bonieddi strutturi sarani ruins.

Comu altri parechji altri oraculi chì eranu chì avianu intrattenimentu cù Diu, Padre Pio hà dettu chì Cristu apparse dopu una seria di cataclisimi monstruosu chì sò destinati per surviglià u pianeta:

"L'ora di a mo vicinu hè vicinu. Prima di vultà, esse misericordia è à a listessa ora un pattu fermu è terribili. I mo Angeli mandati à cumpienu stu travagliu sarà armatu cun spade. A so attenzione seranu primuramente diretta contru i quelli chì ùn cresce micca u grin à a messageria di Diu. Da i nuvuli ci saranu una multitùdine di ghjetti di focu chì cascanu tutta a Terra. Failure, timpeste, tempestatura, inundazioni, sundenti tremendu in parechji paesi un dopu l'altru. L 'incipiente stasera vi vene. Cumplicerà nantu à una notte fruttante. Eccu, prima di tuttu, serà una prova di l'esistenza di Diu.

A través del Padre Pio, Jesus disse à u pòpulu chì sarà salvatu da l'ira di u Patre di Diu. U Patria disse chì a notte prima di a vultura di Cristu hè stata incredibile frosty è chjosi di tronu. Dopu à quessa, un terrimotu si sparghjera, durante chì tutti i ghjusti ci vole à stà in casa vicinu à i so parenti è pricate per anticipazione di un miraculu:

"A terza noite, u focu cessà, e terrimoti cissaranu, è u sole sperinu u ghjornu dopu. In manni umani, l'ànghjuli sò ghjunti à a terra è purtà cun elli spiritu di pace. Kara, chì scende, ùn pò micca esse paragunatu à qualsiasi altru chì Diu hà permessu di u principiu di a creazione di u mondu. A terza parte di u populu moriri ".

U principiu di tutti quelli avveni dinò di sangue si mette a crisa di a chjesa. E persone anu alluntanatu da a fede, ma quandu a cascata è a ghjacbe chì anu vicinu à elli diventenu u cumuzzu di l'Apocalipse, nè u repentimentu pò aiutà. Padre Pio era cunvinta chì u simbulu di a fine di u mondu seria inimitadiu, sparanu da unu di i picculi stati europei:

"A ghjente si move in l'abissu di l'infernu in una gran gioia è l'alegria, cumu si vanu à a borsa d'una masquerade o a casate di u diavulu. A misura di u peccatu hè supracchinu. U ghjornu di vendetta cù i so avvene horrible hè vicinu. Cenera chi vi pudete fà imagine. L'Auropa pateva càstigali terribili quan u tronu papali hè vacanti. Malice, l'odi è difamaria annunzià una piccula nazione, chì serà mandatu à u focu, u mortu u prìncipi. In Oriente è Occidente, esse una guerra grande chì destrilleghje parechje persone ... A ghjente serà impotente di vede. Quattru anni è cinque misi serà un ribellu. La fami, l'epidemica pesta pigliarà più vittimi chì a guerra.

Padre Pio ùn pudia micca esattamente listatu tutti i pòpuli chì anu surveggiate dopu à l'Apocalipse, ma cuntò di i paesi chì deve di piglià u più grossu di tutti i sughjetti chì anu falatu à a parte di a Terra. Sfortunatamente, u danni ùn averanu micca un cuntinenti, ma u mortu sarà count in millions!

"À u risultatu di inundazioni, i cità è i paesi moriri. In l 'Inghilterra sittintriunali incù a costa di u seculu scurraranu, l'Escocia survive. In u punente, a terra vera spariu, è i novi terri. New York è Marseglia seranu tumbati. Parigi serà distruttu da dui terri. Reisen, Augsbourg, Viena hè cunservatu. Augsbourg è i paesi à u sud di u Danubiu ùn sincerà micca e consiguienti di a guerra. Qualchidunu chì guarda in a direzzione di a distruzzioni muriri, u so core ùn stenderà micca questu discrive spectaculu. A persone falonu più di una in duie guerri in una sera.