In u Voronezh parco di i vivi è i morti vive u ghost-avengers!

U parkificatu nantu à l'osse in Voronezh hà diventatu l'alloghju per i spiritu maligni chì emergenu da e tumbari profanati!

In Voronezh, ci sò sette parechji parchi, ma solu una di elle hè prurice per i prubitali supersticiosi. Ancu fora di l'urdettu ùn si pò micca difesu da altri monumenti culturale urbani - invece, à u cuntrariu, vi tocca à l'attinzioni di i curiusi à u circo chì hà esiste per parechji dicennii. U circinu hà custruitu nantu à l'ossi è furzendu i fantaschi lucali per restitu à u vive di vindetta ...

Storia sanguinante di u "park in u cimiteru"

I sacerdoti è i crìvuli in Voronezh crèdenu chì ùn deve micca esse un parcu di stu locu in tuttu. U cimiteru di San Mitrofan di Voronezh hà in stu casu di terra per parechji dicennii: bastamente, i persone chì stavanu mortu da l'epidemica di colera eranu seputi. In a parti miridiunali di u locu hè localizatu a "Necropolis Linguistica", chì hà sappiutu esse cunservatu à l'ora oghje. Contene i fossa di i pueta Nikitin è Koltsov, à u scrittore Militsyna.

In u 1940, unu di i figuri di u parteniu lucale vicinu à u cimiteru, deciseru di cambià a situazione fora di a finestra è cuntribuiscenu à a custruzzione di un parc unicu è di cultura cù u nome di Durov nantu à i fossa di migliori di vilomuni di Voronezh. À u stessu tempu, l'amministrazzioni di a cità ùn hà micca à fà piglià à cuntà u fattu chì l'ultimu fundu à u cimiteru Mitrofanov vinni cumpritu solu 5 anni fa. I tombstones eranu barbaricamente sgradati da tumbini è utilizati per affruntà e carrughji è scala da u fiumu. Siciliu l'Atheismu floreu in l'URSS, assai residenti di a cità pigghianu i chjusi à i casi privati ​​è i tenenu per a custruzzione è travagliu di giardinu. Un grande spaziu grande hè diventatu unu di i posti cchiù famusi di restu à e cità.

In u 1975, un circu hè stata custruita in u parcu, chì era di attruvarà ancu i più abitanti lucali. U so bastimentu hè struitu nantu à u situ di l'antica tempiu d'Oviatka, chì si stete in u stessu cimiteru. Voronezh State Circus hà chjamatu AL Durov cù una capacità di 2100 posti sò sempre funziona. Durante l'erecció di u circinu, i travagliadori regularmente mortu, anu traumatizatu da tuttu ciò chì puderanu è eranu chì u locu era malatu, ma nimu l'era listessu.

Vendetta di u Mortu Preoccupatu

I primi per influenzari l'imprudenza chjamatu u so marchjaru avutu i pruprietarii di i caseri privati, micca i disgraziati làculi per a so splutazioni. Dighjà in u 1941-42 anu cuminciatu à ridivà di l'apprupriatu, solu cullendu cù e nomi di u mortu in a strada. In u circondu "Parco di u Salutu è u Mortu", cum'è era chjamatu alcuni, a strata, ùn era micca una sola casa cù un fogbu di u cimiteru di Mytofan, chì scorri micca a morte. I so novi prupietari parevanu curdeci: si ne falonu gravemente o si sò mortu senza circunstenu strani.

Dopu un unu di i residenti lucali dicìanu:

"Ci hè una famiglia in u vicinatu. U zitellu hà purtatu nantu à un carrettu trè pratiche chicchi di pave à u tarrenu. A mamma hà fattu ghjurati, hà urdinatu di piglià i platti, ma u babbu intervene, era festa, è hà urdinatu di lascià. In pocu di un mesi, u figliolu maiò in a famiglia, quellu chì purtò i platti, è pronta hà mortu, hè in malatu cù pneumonie. Allora u me babbu spalleció a so ghjente, ùn era micca bonu fusionu, trè volte dopu fughjiti, perchè ellu stava discapacitatu. Eppo, quand'elli scupreru a tuberculosi di a figliola più jove, a mamma ùn hà micca à sente à nimu, chjamò i campagnari, li dete à mezu di litre, è arrastanu i chjusi di u curdone è anch'attendu da a casa - ellenu in u corrente. Andò andò à a chjesa è hà urdinatu un sorgoustu per a ripusazione di i nomi, chì in i piatti sò stati scolpiti. Accunciatu in 40 ghjorni, a mo figliola passava à a mudificazione, fù mandata à un sanatoriu in a Crimea induve hà recuperatu ".

Siccomu i lighjeri sò stati allughjati da i scalini di i scalpi di u parcu, ghjeschi è ùn sò micca micca firmatu. Per esempiu, una scala in u vechju Bugor di vinu, disassembledu da l'abitanti di Voronezh solu à pocu anni fà, era cunnisciutu di parechji anni da un ghost nome Praskiviana.

A chjera era chjama chjamata un nome, sculpuzatu nantu à a lapide, nantu à a quale hè stata constantemente. Qualchissia chì u vide, rescuccò u nome nantu à a petra è hà urdinatu pè Praskovia u servitore in u tempiu, dopu à quale ella spedìu immedatamenti.

I travaglii mistichi di travaglià in u circinu cù nome di Durov sò cunnisciutu di tutte e tour di l'assemblei di paese, perchè a maiò parte di elle categurichi ùn accunsenu à venite à u parcru male. Hè sceltu chì i animali sentenu a presenza di l'essiri di u munnu sottili più forti di l'omu. I furmiculieri dicenu chì per questa mutivu hè impussibile di esse realizatu in u circu di Durov, cum'è chì nimu di l'animali stanu à l'òrdine.

Forsi l'abitanti di Voronezh anu da pensà à vultà o cugliera di u parcu dopu esse events ...