Cattedrale di Puno


Puno hè una piccula cità situata à u sudu di u Perù nantu à a spada di u Lavu Titicaca . Fu fundata in u 1668 da u Rè Pedro Antonio Fernandez de Castro. Dopu un annu dopu, i cimenti di a futura cattedrale monumentale di Puno (Cattedrale di Puno) èranu cunduti.

Storia di a Cattidrali

L'architettu è u criatori di l'edificu era Simone di Astra. A custruzzioni durò più di un seculu è si compie in 1772. In u risultatu, una struttura grandiose aparo davanti à l'abitanti di a cità, in l'architettura di quali armonii cunnessini funti di l'estilu baroccu è i motivi peruviani naziunale. Sfurtunatamente, in u 1930 u focu distruttu una parti impurtanti di u bastimentu è i reliqui stati guardatu.

Peculiarità di a cattidrali

A principale principale di sta catedrale in u Peruviu hè a simplicità di decorazione interni è una quantità enorme di luce è l'u spaziu internu. Tuttu chistu face u visitatori un sensu di libertà. U decoru principali di u tempiu sò pittimenti fugliali cù tecniche è stile. Cumu hè quellu chì hè l'altare di Emilio Hart Terre. A facciata di a catedrale hè impannuta cù figuri di sirens è e persone.

Cumu visita?

Puno hè di 300 km di Arequipa - una di e cità più grandi in u Perù . A catedrale si trova nantu à a Place d'Armas, vicinu à u centru turisticu d'infurmazione, induve pudete alcuni u carru sdrughju . Inoltre, a catedrale hè ghjustu finu à i pedi, camminendu a cità.