Amphitheatre


U famosu anticu amfiteatro in Durres hè un monumentu architettivu custruttu di i culoni romane chì cunquistonu a cità dopu à i grechi. Hè u grande anfiteatro in a Peninsula balcanica è l'unicu in Albània . Malgradu à l'età impalenti, l'anfiteatru hè perfetta cuntadore à i nostri ghjorni è ora pò esse visitatu.

Storia

Dà II à VI sèculu AD, l'anfiteatru in Durres hè stata utilizata per u so destinazione. In u arena, pelezii gladiatoriali sò stati guidati, i animali salvatichi foru cacciati, esistenzi dramatichi. À a fine di u VI sèculu, cù a forte influenza in a vita di i persone di religione, durante u regnu di l'imperatore Erculu, a cappella di San Augustin fù custruitu in a parti suprema di l'anfiteatro. Puderete, in u 10u seculu, i freschi è mosaicosi di mosaica sò stati priservatu quì à questu ghjornu. Dapoi 1960, l'anfiteatru hè statu cunisciutu cum'è tesoru naziunale è un munumentu storicu di l' Albània .

Ntô 1966, i archeologi di l'Università di Parma in Italia facìanu numerosi scopi. Particulare di ricerche libbirtà riguarda i pelezi gladiatorali si truvonu, scamosi è galerie sò stati limpiati. Dopu questu tempu, hè stata una risturazione constantu di l'anfiteatru, sicondu i ducumenti antichi, i costruzzioni di e galerie chì anu una direzzione radiale-circular hè stata restaurada.

Descrizzione

L'Anfiteatro di Durres hè un locu anticu tipicu. Stòrici sustinianu chì l'anfiteatru era custruitu à u principiu di u seculu seculu di a nostra era. L'estructura hè stata situata in l'antica muralla è si trova supra u penditu. Questu, assai prubabile, è permessa di mantene in bonu esempiu, tk. e so venti mare fate assai distrughje l'strutture architettoniche è, grazia à a pendenza, l'acqua flussi rapidamente è ùn hà micca u tempu di distrughjarà u anticu amphitheatre.

L'amphitheatre hè custruitu in una forma ellittica - hè stata fatta per avè un sonu più bellu durante i performance. L'aria di u palcuscenicu di l'anfiteatru romane hè di circa 20 metri quadru. Capacità - circa 20 mil especatori. Puderete accede à l'altri livelli, scalini è chjassi di corridori simétrici eranu creati. Perchè oghje, solu un terzu di l'anfiteatru in Durres hà sempre per survie. A galerie di u nord è literally incessée à a muntagna, chì hè per quessa chì i mosaici è i pittura murale eranu perfezzione prestu in questa parte. In u cumplessu di l'anfiteatru, ci sò e bagni Rumani, cambiamenti di stanza d'ospiti, cambiassi cumuni.

Cumu ghjunghje?

Oghje u anfiteatro in Durrë è un museu. Viaghjà piacè a visita in i ghjorni di sepi da 9-00 a 16-00 per 300 persone per persone. Sì vinutu quì u domiciliu è u sabatu, l'anfiteatru pò esse vistutu da a strada di pedestrianu nantu à a galerie di u nord, da unni una bella panorama di tutta l'edificiu sperienza.

Da a Stazione Centrale di Train in Durrën à l'anfiteatru pò esse ghjunta in 10 minuti in taxi o auto da Rruga Adria è Rruga Egnatia vers Rruga Sotir Noka. Da l'Autorità Portuali di Durrës pudete camminà quarchi pocu chilometri di a strada Rruga Doganes in a direzzione di Rruga Sotir Noka ghjustu finu à l'anfiteatru.