Hoya - cia

L'heura di cera, o furia, hè una liana caduta di eternu, chì appartene à a famiglia di l'alti. In e cundizioni domestici, però, i viticultori sò spessu crescenu una fugliosa di fugliale - una pianta d'embiu chì u crisci criscinu à 6 m di longu. Ma questu ùn hè micca a cosa più notuali in l'ivy cera. Una volta à l'annu fieghja: in a pianta, ci sò pentinelli in forma di parapluie, curone cun pieni, cum'è cera, fiori di biancu rosatu o rosatu cù un aranatu fragrante.

A maiò spessu a pianta pò esse vistutu in armadise di l'uffiziu. Probabilmente, questu hè duvuta à i sinistemi di cera chì anu in ivy. Longu siccomu i nostri antenati crèdenu chì una bella foglia di u fiore, l'ivy cera, ponja disgrazia, perchè assume l'energia positiva di una persona. Cusì, per esempiu, a supersticione hè populari, chì hè furia, cia ivy, muzhegonom . Questu hè u nomu di e piante chì prublemente cuntribuiscenu à parting cun un amare. In genus muzögons sò tutti e vegetali vegetali, u pienu includenu. È se ùn avete micca impurtanza à questi signali è vulete cultivà una fioritura in a vostra casa, vi cunsiglià cumu nantu à a cura di cia.

Planting hoyi

U tarritoriu più adattatu per l'ivy di cera hè una mistura di turf, fogli di land, humus è sand, presi in parti equitazioni. À u fondu di u pignata avete bisognu di mette fragmenta di metruzzi o argilla dilujatu per u bacinu . A capacità per Foia, a cera di cera, ùn deve esse micca troppu espaciosa, altri, a pianta hà da aumentà a longu di rimesse, ma ùn fracce prontu.

Cura per l'ivy cera

Comparatu à certi pranzi d'interiors, l'ivy ciunella ùn ponu micca chjamatu capricci, ma certu requisitu per cura di tuttu hè bisognu à esse segui. Hoya hè assai photofílico, perchè u pometa cun quellu si deve esse situatu in un locu illuminatu cù luminezza spargugliata, u megliu à l'armadju. I rai di u sole ùn deve esse diretta, perchè e foglie micca micca ardenti. Ùn piace micca a temperatura alta di zucca cigliosa: in veranu, preferibile +16 +18 gradi, massimu +22, è in invierno à +14. A pianta prefiere sempre in un locu, perch'ellu ùn a reintegratà da u locu à u locu.

Quandu u crescente di una floricula d'ivy cera, hè impurtante di fà u regnu curretta. Quandu a pianta in a fascia di creazione attiva, deve esse spulatu regularmente, evitenent à secà u còse teru, ma moderatu. In u invernu, a regola hè ridutta, chì permette a terra siccà. In più, in l'estiu, u prefettu di prefazione di frequenza spraying cù acqua tibio. In ogni modu, durante u periodu di fioritura ùn hè impussibule spruvià. Sì truvate chì u fiore sfondate, è e so foglie foglie, probabbilmente, hà suffertu d'un eccessu di umidità. In una situazione cusì, trasplantavanu in un pappu novu cù un terrenu frescu sarà aiutu.

In casu chì a fudda, l'ivy fucsia, ùn si fiascanu, avvirtemu chì a pianta prumeghja bè lumera. Hè ricurdatu ancu per riduce l'arrizzà un pocu per pruvucari la pianta à fioritura. Inoltre, dui volta à settimana, hè necessariu di alimentà a furia cù fertilizanti cumplessi. Molti cultivatori sò cunsigliatu di mette un pote è di colti di u fede di cera nantu à una basa di u ghjornu à una media ora in un bagnu di acqua.

Cumu multiplicheghja a cera di scienza?

A ripruduzzioni di l'ivy di cera hè stata produtata da e tingdi, i caprini di l'aire è di e sali. Ma u primu modu hè u più efficace. Quandu i tagliati sò usati rimo semi rimi. In u vaghjimu o a primavera, corti un stalk 6-10 cm long è cù unu o dui interneddi, hè in u rughjendu in a renti ghjunse o oghje nantu à l'acqua in una stanza calata. Quandu parechji foglie nantu à i pianti di crescita, u prisenti pò trasfurmà in un pote chjusu cù una bagnu di terra. Per a branching ivy wax, deve esse pulite. Mentre chì e piantini criscianu, u supportu deve esse installatu. Hoya ùn piace u trasplante, per quessa pruduce solu quantità.