Cumu puderà plantà l'api?

L'api - una pianta diliziosa è fragrante, a cultivazione di quale hà e so propri caratteristiche. Da questu articulu sarete amparatu cumu fà plantà propiu è cura l'api.

Solu devi dirà u codice chì vulete cultivà - razzi, petiolate o foglia . Dopu à quessa, u prucessu di cultivamentu serà una poca diversità.

Cumu puderà plantà l'api in a piantana?

A principale di qualsiasi apicultori hè chì hè cultivatu nantu à u mudellu di mudellu. Comu regula, hè megliu di pattene l'appiattu cù e piante da piantini in u frivaru, perchè duvete u tempu di ripiglià è dà una vendita à u principiu di i ghjàlli. U pezzu di piantazione di peccati petiolate è di foglie pò esse mudificatu à marzu.

A preparazione di fugliale di sementi hè chjaru bè per incrementà a so capacità in genitoriu. Per questu quì, u materiale di piantazione hè imbuccatu in una solu suluzione di permanganate di potasio, è poi adupiratu è ghjunghje per parechji ghjorni.

Inoltre, i punti impurtanti in l'api crescente hè di mantene una tempula propria è una scelta competentu di u tempu di scelta. Fighemu cun elli in più dittori.

Per ciò chì i foglie serebbe da voi in ghjinirali in una manera puntuale, a tampiratura in a stanza duveria esse à 18-22 ° C. Se sti cundizione hè scontru, aghjustate i primi rimeri 7-15 ghjorni da a pianta. À questu tempu, i pianti ci sò manteni in un postu luminoso è a temperatura pò esse ridutta di parechji diplomi. A tamparissima temperatura (25-30 ° C) in a sala induve si germinate e sementi, hè capaci di mantene in un statu di reste, chì ùn permettenu micca ghjustificà ancu in u lume.

L'aghjurnamentu deve esse realizatu u 7-9 ghjornu dopu a nascita. Ùn devi esse in stu casu, postu chì u tardu passaghju conduce à a deformazione di a razzi, l'aspettu di parechji radici ramificati è un annu in u periodu di a vegetazione. L'immersi i pianti in testi di 5-7 cm in diametru. L'arriculu di l'apicultori hè cultivatu cun una scala doppia.

I mudiculate à l'età di 55-60 ghjorni, chì furmenu 4-5 di stu librettu, ponu esse pianificatu in a terra aperta. Questu hè impurtante per l'apicultori ricanus, e piantini di questi chì anu ancu tendenu frutti deformati. In quantu à varietà petiolate è di foglie, quì l'età di e piante hè micca un rolu specialu.

Un locu per a impurtante permanente di l'apiridiu deve esse un giardinu cù un livellu di illuminazione è di fugliu fertili.

Sì cresce u celu per dà l'arradichera, ùn hè micca cunsigliatu per inchinu. I sperimenti cunsigliate ancu per purtà a parti suprema da u pianu. Ma l'api petiolate, à u cuntrariu, amori i colti.

Uni simani prima di cugliera, i foglie di a pianta hè stata scattata, allura u territoriu hè eliminatu da l'arradichera, è solu dopu (solitu in uttrovi), l'ereti si scavanu.