Quandu di scavà e dàliii è cumu si lascià?

A maiò parte di i viticultori sò sicuri chì in u mundiale di stile perenne di a dile ùn ci hè nunda complicata. Ma questu ùn hè micca sempre u casu, perchè micca tutti i tipi di dàli chì formanu i tuberi, cundutoghja cun tollerante è di almacenamiento. Per esempiu, a varietà "Arlesia" è "Cherio" riferenu à a cose per esse guardatu, cusì per elli ci hè necessariu di organizà e cundizioni speciali. Circate per appressu à digià digu è maghja Dahlias - parlate in l'articulu.

Quandu duvite dumandate dàlias per l'inguernu?

Prima di tuttu, vogliu avertitu immedtamente a pregunta frecuentada - hè pussibule micca di dà dumane per l'inguernu. Questu, per suprattuttu, hè pussibule, ma solu s'ellu campava in un clima cálido. In a zona media, hè megliu scavà è maghalli i tuberi in certu cundizione.

Cusì, seguitu u cunsigliu di vitturi più longu, chì sapendu quandu si puderà digià dàlias in u vaghjimu è cumu se lascià, cumincià a cavallu dàlii à u prima settembre - in a primu decada di u mese. Finu à quellu tempu, anu bisognu à guardà cura cura di i ghjàllichi.

Prima di cumincià à scavà i tuberi, avete bisognu di trimigliali, senza parte di più di 10 cm da u pianu. Dopu à quessa, à l'altri timbi, deve aghjustà una etichetta cù u nome di a varietà, per ùn avè cunglinda. Una bayone hè colpi à una distanza di 20 cm da a fioritura.

U prughjettu direttu di scumparà i tuberi, certi ghjardinaghori parmettini di posponà quarchi ghjorni, perchè i cogni superi puderanu passà. Ma sicondu à l'altri, tali ritornu pò esse guidati à a putenza di e rùbbriche, se l'acqua si mette nantu à elli. Inoltre, ci hè una probabilità alta chì i infizzioni purtati da a strumenta di corte hà avutu tempu per arrivà à u collu straccu. Cusì, hè megliu cumincià immediatamente à cuddà è cugliera di tuberi. Se ùn ci hè nisuna pussibulità, hè necessariu, almenu, per voglia a tagliata cù un foil per escludiri a so mozza.

Cumu digià un tubbu latte?

U direttu, u prucessu di scurfacciu duverà esse realizatu cù una pala, nisun casu da furculite o un pezzu semplice da u troncu, postu chì ci hè una probabilita alta di u so rombu.

Dopu chì i tuberi sò scavati da u pianu, duveranu esse lavati sottu l'acqua run - sò deve esse cumpletu bè. In seguitu, e raghji ravioli sò deve esse posti parechji ghjorni in una stanza induve ci hè una alta humidità è a temperatura minimu di l'aria. Questa stanza pò esse un sotano, un invernu o una veranda . Cundite micca chì e radici ùn si micca frigorificà, perchè a guardà a temperatura.

Tuttu chistu es necessariu per creà una film protettiva di corku nantu à i tuberi, chì ci permettenu di accatammu più riesciutu è per un longu tempu, finu à a primavera. U prucessu di pruvà à i tuberi ùn permettenu micca di perdiri umidità è secca.

Cume guardà a dàlias in l'invernu?

Quandu, quandu, è cumu per dugà dàlià, pudemu avè capitu, è avà ùn resta più di sapè cumu degnu di accatolarà.

Quandu u prucessu di prucessu si cumprirà, è ghjucà à u 5-6 ghjornu, avete bisognu di preparalli per guardà in tuttu l'inguernu. Ci hè dui modi principali per questu. Demu un brevi cunziddi tutti dui:

  1. A almacenazione di una radica non diferita in pergamena o burlap. Un tuberu limpidu pruduttu è pruvatu si deve esse postu in un saccu o un pezzu pergamatu, di ellu chì hà digià vermiculite. Ogni tuberkolu fugliale cù una corda è colpi in un locu seccu è genaru - in u basement o caisson. A temperatura di almacenamento deve esse à + 5-7 ° C. À un livellu più altu, i tuberi fucilarii anu asciugassi è mummificà, addiventanu propiu micca adattatu per u siveramentu. Invece di vermiculite, pudete adupirà secca di sphagnum peat, ma vale a pena chì questu hè pitittu per i tuberi.
  2. Cumpagnia in paraffina. Per utilizà stu modu, avete bisognu di compra assai paraffina. In una paleta cun un manicu longu è cù doppia muralla, fretta à un statu di liquid. Chistu pò esse fattu solu nantu à un fogghiu electricu, perchè si pò accumighjà facilmente in un focu chjucu. In parallel, avemu a preparazione di i tuberi: i purtemu una stanza cambiata (+ 15 ° C) per un ghjornu, dividite cù un modu chì ogni zitellu hà un riney. Assicurate i posti di i taglioli, bassa in a paraffina ciappiate à + 70-80ºє è aghjunghje à a caixa di cartuni, chì piglià da u prublema in un locu frescu. E à a quistione di se esse possibbili di almacenà i tuberi di dali in a fria, pò esse rimessa chì hè in una forma paraffina chì un esse almacenatu hè permessu. Inutili, li tuberculi sò di pudere di pudrirà in a fria.