Curingu di i peonii in a primavera

A pivoine hè un fiore assai bella. Giardinieri apprizziate à sti pianti da folla frondosa è abundante fiuritura. U cura adattatu per i peonii in a primavera hà da aiuterà à fà u vostru giardinu di fiore ancu più vivu è crescente, è u so tempu fiori ci anu aumentatu significativamente. Per cumincià stu prucessu segue immediata, cum'è a neve vinarà. Quandu a pianta accumenza di svegliu di u sonnu, ci hè bisognu à dettu qualcosa attenzione.

U primu chiaru

Per cumentu hè bisognu di a limpezza di l'arburondici di l'impiccati l'urtimu annu di una pianta. Dopu à quessa, u sughjettu in là di i fiori sianu chjappi un pocu à una prufundità di 3-5 centimetri. Per a prevenzioni di scumpartazione hè cunsigliata. Hè megliu per fà questu cù una solu luminosa di rosa di permanganate di potasio. Ci hè da vagnallu 700-900 grammi per ogni machja. In seguente, i pruduttori di i fiori vi ricumandenu mulching cun una mistura di paglia è humus. U Mulch hè u primu ciò chì i peonii deve esse alimentati in a primavera. U cunsumu di sta cumposta di nutizie hà da esse in un cubo di 10 litri, è dopu sottu à ogni casu saranu 10 centimetri di rifughju. Un mese doppu di parechje cuminciari di gudelli di giovani ci anu da esse trattati cun una mezora di Bordeaux . Questu pruteghje cù l'intemperii contra malati è i pesti di giardinu. Dopu spraying, u sughjettu in u circondu di i fiori hè stata liberata.

Alimentazione propria

L'alimentazione di pioni in a primavera ùn hè micca menu impurtante da u so correcte "despertar", perchè in primavera u casu di u crescente vegetativu di i vegetali si trova. In u cumpletu, i viticulturi-esperimenti urganizeghjenu esse realizatu almenu quattru fertilizazione addistendu solu à a staghjunali.

Per principià ci hè necessariu d'apreghjunghje, cumu pè ottene peonii in a primavera quandu u crescitu di i ghjaccii ghjucati cumincianu. In questu piriodu, i pianti sò deve esse spurtati cù una suluzione di nitratum ammonium. A suluzione hè fatta da quessa: 10 litri di acqua per 15 grammi di grànuli di salsiccia. Hè ricurdatu di ripetiri l'alimentazione nantu à a basa di u salitadoru una volta ogni dui simanei dopu l'iniziatorium. Duranti stu periodu, l'adduptante per fertilizà i pioni in a primavera, facemu a seguita: miscenu 5 grammi di sal di potassiu, aghjunghje 10 grammi di urea è 7,5 grammi di salitori. Sta cumpusizioni hè dissolta in un bucket di l'acqua è l'acqua chì l'arbureti ponti in preparazione per a fioritura. I boni risultati sò assicurati da i viticulturi, chì praticà l'alternazione di l'introduzione di fertilizzanti organici in a terra cù fertilizzanti minerali. Per queste scopu, "Biohumus" si face perfetta, pudete piglià cum'è sustrato o cumprà una forma soluble in acqua ("Humate").

Cundizione generale

Quandu più fertilizà i peonii in a primavera, più bella si sbaranu nantu à a mosca! Dopu avè acquistatu cù a tecnica di l'alimenta, vogliu dà cunsiglii utili chì uttene à fà i vostri peonii ancu più belli.

Parechji urtugangieri cunzignati anu prununziatu parte di e prugne di budu prima di fioritura. Hè curioso, ma da questu i fiori mi parevanu più grande è "coliformed". Per quelli chì volenu i fiori chì anu più grande, hè cunsigliatu per sguassà circa un 30% di a tutale di corpi. In questu casu, i fiori senza "cuncurrenti" pò esse à dui volte più maiori. Vulete chì a top florina per esse u più grande è malva? Elimine i corpi chì si creanu sottu. Sì i cacciate oghje di u zanca, induve si furmò un bagnu maiò, a fioritura serà extraordinarily exuberante è grande.

Ùn vi scurdate micca chì i peonii fiore in più più pratichi ghjunghje per u quartu anni di a so vita. Per a vostri fiori chì guariscenanu parechji indi, ci anu da esse coperto cù una strata di capelli di palla. Dà i vostri giardinu beddu studiu attente durante a primavera, è vi pagaraghju altri ciuri di fiori.