Aclimatizza in i zitelli à mari

U viaghju cù i zitelli à u mari hè un'altra cume di cunghjuntà i beneficii di salute per u restu. Ma preparanu pè una vacanze cù i zitelli ùn sò micca faciuli, perchè vi darà parechje assai fatturi - cuncertevuli di vita, dispunibilità di u prugramma di divertimentu di i zitelli, cullò un vestuariu per u zitellu, assemblee un kit di primi aiutu è preparate per a aclimatizzazione. Hè nantu à questa ultima chì avemu discurrai in più dittore in stu articulu. Vi parvaraghju ciò chì hè aclimatisazione, quale sò i so sintomi principali, a preparazione per a vacanze cù u zitellu è cumu per evitari u manifeszioni severi di aclimatizzazione in u zitellu.

Aclimatizza in i zitelli: sintomi

In fattu, a parolla spavintusa "aclimatizzazione" hè nunda più ca l'adattazione spustiva di l'organiziu à e novi cundizioni ambientali per questu. Cusì l'aclimatitization hè un fenomenu assai naturali è ancu utile chì aiuta à una persona à utilizà i risorsi di u so organismu in accordu di e cundizioni di a vita. Aclimatizza cù u cambiamentu di u clima - è à l'arrivu à u fiumu, è nantu à a so casa (acclimatization).

In regula, i primi signali di aclimatisazioni accumenza da parechje 2-4 ghjorni da u muvimentu. Sicondu l'età di u zitellu, u statu di a so salute è a diffarenza di u novu è u novu clima (u più altu u cuntrastu trà l'antica è a nova cundizioni, u più accertatu u prucessu di l'adattazione), stu prucessu pò durà da parechji ghjorni à dui o trè simani. A maggioru mèdici accunsenu chì un cambiamentu cambiamentu in u clima hè più difficiuli di tuccarà pè i zitelli à 3 anni, perchè prima di questa età hè megliu d'abandunà longu viaghji cù u zitellu. Ma in i zitelli più vechji di 3 anni, u periodu di habituation hè più difficili è più largu ca in adulti. Per quessa, quelli chì vanu à migliurà a so salute cù u zitellu deve esse ellu sceglie stati chì sò simile in clima à u solitu, o prughjettanu viaghji bè per quandu u zitellu hà du tempu d'avè adduviutu à un novu postu è per ottene u benefiziu massimu di un vacanze in mare. U più genitori i genitori di errore - un viaghju à u mare cù i zitelli per una settimana. U mulchitu hè du tempu d'aclimatizza, è a famiglia hè digià a volta in casa, questu hè chì u prucessu di l'habituation accumenza.

I sintassi più frequenti di aclimatizzazione in un zitellu: frebba, da malu di a stima è marvagiana, dibligazioni, di duluri è di l'appetite, letargu, nausea, vomitu. In ocasioni pò esse un corpu cù u grignu, cusì l'aclimatizzazione hè spessu cunfusa cù un friddu. Spessu ciù hè una diarrea o stinata, chì hè una reazzione di u viaghju gastrointestinali à l'alimentazione è l'acqua inaccettuscia.

Cumu preparat un figliolu per u mari?

Elementi mandatorii in a lista di casi per a preparazione per u mari sò: vaccini primi (in particulare, se pensanu di viaghju in paesi tropichi) è rinforzendu l'immunità di u zitellu (fit the course di droghemu immunomodulatori o crescenu). Per un pocu di simani prima di l'iniziu di e vacanze (o à l'almenu 8-10 ghjorni), deve riducate l'attività fìsica è cumincià adattazione à a dieta di "vacanza" è di dorme.

Cumu puderà un zitellu facilitate a aclimatizzazione?

Comu avete digià intesu, ùn hè micca pussibule di evitari l'aclimatisazioni. Ma ci sò manere di riduce a manifestazione di i so sintomi:

  1. Allora, prima di tuttu, rinunziassi viaghji di curretta cù i zitelli à paesi, u clima chì hè spargugliamenti distintu di l'uriginale.
  2. Fighjate a rutina ghjurnata. Parechje persone pensanu chì a vacanze hè una ragione per dorme. In fattu, questu hè micca cusì. Intese, sicuru, pò permette un coppiu extra di sughjornu di dorme o un restu di u ghjornu extra, ma per gastru in lochi a maiò parte di e vacanze - un errore.
  3. Pruvate limità l'esperimenti gastrunomi in i primi ghjorni dopu a vostra agenza. Ùn pruverà immediatamente tutti i frutti exotichi è a cucina local. Hè troppu travagliu di u corpu.
  4. Pruvate di beure l'acqua purificada in buttigli (marche più cunnisciutu). Nuddu puderia sapè cumu u corpu di u zitellu riabilite l'acqua pocu chjaru, cusì intràgiele gradualmentamente (se à tutti, pensanu chì hè necessariu di fà).
  5. Ùn vi scurdate di a prutezzione di u sole. Aduprate per i zitelli signifacchi cù u factoru di prufusione di soli micca solu di SPF30.