U figliolu di Hillary Clinton hè un passu da a fallimentu

Marc Mezvinsky, chì hè u sonu di a cumpagnia presidenciale americanu Hillary Clinton, hà avutu più prublemi finanziarii. U fondu di l'affari di l'impiigatu Eportu Henliu prestu prestu arruvinà, perchè a so capitale è esse in unemployed.

A perdita scola

Parechji anni fà, prima di a crisa finanziaria in Grecia, u maritu di u Chelsea Clinton è i so sociiani decidini d'invistische in l'economia greca cumprate acquistà di i banca lucali chì devenu à u statu un sughjettu dipenditu. Si i cummirciali in u paese eranu stati accunciati, l'ingrossu anu ricivutu soldi da una pala, ma questu ùn hè micca successu, a situazione, per contru, hè aggravata.

Leghje ancu

Solu un miraculu

In fatti, analista dici: 330 milioni di dòricu sò in vestibule, è se l'ecunumìa greca ùn vene micca stufa, allura u fundatu di Mark perderà sti bè. Hà averà esse ade à Wall Street è fate a criazione di i zitelli - Charlotte di 2 anni di età è u zitellu, chì deve esse natu. Dopu à l'aiutu di parenti influenti, a coppia di Mezvinski ùn sarà micca povira è vi puderia campà senza piacè, senza gastru di cutà.