Chì pudete manghjà à 7 mesi?

Ancu s'è a dieta di settette mesi ùn hè solu di u latte di mamma o una formula di furmagliu adattatu, parechji prudutti sò pruibiti per elli. Per ùn fà dà a salute di u zitellu, avete da piglià cuncepimentu currettamente di a cucina, piglià in cuntattu u fattu chì pudete furnisce u to figliolu in 7-8 mesi, è chì - ùn pudete micca.

I prudutti inclusi in u menzu di u ghjornu di u zitellu à l'età di 7 mesi devendenu u so corpu cù tutti i nutrienti necessarii, ma micca sopra à l'encore u sistema digestivu imperfu. À u listessu tempu, u zitellu ùn deve micca da platti cù un gran potencial allergique, perchè puderanu causarii seria per a vita è a salute di i migghiori.

In questu articulu ti dicu à voi chì vi pudete dà alimentu è editu à un zitellu à 7 mesi, è cù quali prudutti hè megliu d'aspittà un pocu di più.

Chì avete un zitellu manghja à 7 mesi?

U zitellu di sete mesi hà manghjatu ogni ghjornu nantu à u stessu tempu. Se ùn avete micca fattu questu prima, ora hè u tempu di cumprà una silla in cunferenza. In questa chair per alimentà u zitellu à 7 mesi hè assai più còmicu di quellu di e mani.

Inoltre, certi ghjovani in questa età principiavanu di vede un desideriu di manghjà in elli. Se u vostru figliolu ghjunta ancu à a cucchia, ùn hè micca in manera impossible per impedisce. In anticipazione, fate un settore di pratiche ghjuvane è seguru i prugrammi di i zitelli è dà a pezzu pienu a libertà d'accionà.

Immediatamenti dopu à despertarà, i babelli di sette mesi chì anu manghjatu manghjà a mamma o una formula di lattice adattata. Doppu quasi 4 ore, per u colazione, u to babbu averebbe ricevi mandrin. Hè megliu dà preferenza à i cereali di u liceu di a produzzione industriale. Sè decide di cocilu furnite per u vostru zitellu stessu, coguanu nantu à l'acqua.

Cereali in questu pezzu ùn pò mancà tuttu. Fate liberu di offre à u to figliolu o figliu, un scherzu senza zucchero, u rossu è un pateur d' avena, cù tuttu u restu hè megliu d'aspittà un pocu di più.

Inghjustu cù i farinite pudete trattà i migghiori cù purée di fruttu o purce di frutta fresca. In 7 mesi, l'ughjettu di pezzi verde è manzili, banane, pesche, albitri è pomi sò permessi. U fruttu frescu hè u sensu induve assai utili per l'organisimu di u zitellu, ma cumparazione, i frutti citrati è altri spezii esotica pò dannu u zitellu è causanu allergii severi.

Inoltre, u zitellu à 7 mesi hè manghjatu tutti i stessi ligumi cum'è prima - patate, bròcoli, coliflor, zucca, farina, calabacina, zucchini. A questa lista, pudete aghjuntu cù rigalu i chicchi verdi, se u pruduttu ùn pruvucà micca a gasta e gasi eccessivi in ​​u stomacu.

Se u vostru piccioccu ghjè familiarizatu da a carne, ora avia dettu 30 grammi di u pruduttu annu. Per i zitelli chì anu in l'alimenta naturali, hè cunsigliatu di presentà a carne à pocu dopu - circa 8 mesi. I platti di pisci à questa età sò stedicati pruibitu.

Infine, certi pediatrici cunsiglianu à volte per foglia una rovine di uovo di uovo di sughjette di quattru anni. Hè megliu dà preferenza à l'ova di coda, è in un ghjornu per offre à u zitellu ùn hè micca più di a meza a grongia.

In quantu à un altru l'età, a carapace, chì turnò 7 mesi di vechja, deve riceve un bonu quantità di liquidu. In più di u latti di maternelle o di a formula di u zuccherinu, fate micca sicuru d'accittà li migghiurati per vìdiri l'acqua fogera ordinale, è ancu di frutti.