Lu prìncipi Albert II è a princesa Charlene ùn amu micca i so sentimenti per l'altri

A coppia di monarchi di Monaco anu longu di interessu à u publicu. Ci era una gran quantitata di rumore di a so rilazioni, è tutti l'allarganu, basu, cuncernatu a rilazioni trà i cagiuni. In particulare assai parlendu hè statu causatu da Bal Rose questu annu, induve a princesa Charlene era assenti, è u so maritu, u Prìncipu Albert II, appareva prima à l'allughjiti di l'evenimentu, accumpagnatu da a so surella princesa Caroline. In ogni casu, ora tutti i rumuri di a relazione cumplessa trà monarchi di Monaco sò refutazione, è tutti vittiru i so sentenzielli veri.

Principessa Charlaine è u Prince Albert II à u tennis in Monte Carlo

In Monaco, u torneu di tennis da l'Associazione di Tennis Professionals (toru ATP Masters Series) hè stata aduprata, è l'altru ghjornu, a final hè statu tenuta, induve a princesa Charlene è u prìncipi Albert II eranu presente. U partitu era fattu di u Spagnolu Rafael Nadal è u Gael Monfis di Francescu, cumu pareva à l'altri, i principali reali ùn anu più interessatu micca in i juge, ma in i so sentimenti per l'altri. Lu prìncipi Albert II abbastanza spessu abbracciassi a so mòglia è u basgiò, ma, solu in a testa. A princesa Charlene hè distinata, ma assai riservata. A so fervente fighjula à u so maritu, quandu u premiu u vincitore, è Natale addivintau ellu, era impossible di miss.

Inoltre, l'impurtante image di a principessa era ancu causatu assai parlanti. Hè strappatu un vistitu tutale di blu, è l'imaghjera era complementata da barche pattinaghi è i stessi venti in biancu. Ella subalcò tutta sta bellezza cun un lipstick rougatente brillanti è un corta haircut.

Dopu l'adjudicazione di u vincitore à a stampa, a famigghia reali ùn hà micca infurmatu, è dicenu solu chì sò tutte e bè, è sò assai fieri di i so babys meravigliosa.

Unu tempu, in a so intarvista, u Prince Albert II hà dichjaratu u seguitu di i zitelli: "Sò assai graziosu, attivu è ghjucatu. I vostri ghjoculi aggrancati, esigenti sempri attenti è cura. I admire Charlene, è sò cuntentu per ellu chì vulia, è puderia passà quasi tuttu u tempu liberu cun elle. A me moglia hè una maraviglia matri. Nun avè mai sentiri di i zitelli chì eranu famului o insatisfettati cù qualcosa. Sì, fannu assai sonu, ma queste u sonu hè di divertisce. I nostri familiari dicenu chì a mo figliola hè più piace cum'è mè u mo figliolu, è in ogni di quellu vogliu sulu Charlene.

Leghje ancu

Albert ùn pudendu truvà un cumpagnu di vita in un longu tempu

Lu prìncipi Albert II di Monaco hà largu parechje persone. Eppuru, à 52 anni, si maritò cù Charlene Whittstock, un maestru d'Afrique du Sud, è un spunore anticu. U 10 di dicembre di u 2014, dui munarchi nascinu à duie zemate. U zitellu era chjamatu Jacques Honore Rainier, è a zitella era Gabriella Theresa Maria. U figliolu ricevendu u titulu di prumètu corona di Monaccu, è a figliola - u titulu di a principessa.