New shots from the set "In 50 sfumezza scura" fallenu i fans

L'attori Jamie Dornan è Dakota Johnson cuntinueghjanu à travaglià nantu à a continuazione di a cinta "50 sfumature di grigia", u travagliu chì hè in burru in Vancouver. Questa ora in Internet hè stata fotografia fotografica durante a sparizioni di l'scena di cena romantica di Christian è Anastacia.

In tuttu un swing

Dornan è Johnson hà sceltu in Canada à a fini di u frivaru, sacrificendu l'Oscar pè u principiu di filamentu di a saga eròtica, chì hè dovutu per esse liberata in 2017.

A squadra, guidata da James Foley, u primu ghjornu hà dicisu di piglià ritmi di i disposti è i braccia d'Acer è Grey, chì hè stata fatta.

Leghje ancu

E unni sò e passioni?

Li ventilatori eranu stenniri à stà à parechje documenti freschi di paparazzi, ma l'annunziu di qualchì rapportu ùn era micca cusì emitu chì avissi vulutu. Jamie è Dakota, in u so parolle, ùn passà u calore di a passioni, chì ci si rimbursà trà i so eroi.

In i cumandamenti à i ritratti, u publicu scritta chì l'attenti stanu fughjiti, sò in modu dolore. In risposta, altri utilizatori pruteggiri Jamie è Dakota, chì suggerenu chì un tali travagliu per l'artisti pusonu u dirittore, forsi anu detti u dubbitu è ​​a cunfusione chì si sviluppau in i sentimenti di Christian è Anastacia.

Add, u 62 anni, Kim Bessinger, chì hà guadata u rolu di l'ex-amatu Gray, Elena Lincoln, ùn hà micca arrivatu à Vancouver di u Canada. Ovveramente, u sparizzioni di i so sceni seranu più tardi.