Quantu calori sò in u caldo di pollo?

U brou di Chicken pò esse un assistente indispensabile à a materia di pèrdita pisu, è u pessimu ghjuvellu di una bella è slanciosa figura. Ùn tutti u caldo di pollo hè bassa caldi. U so valore di energia vale da 20 à quantu à 200 kcal per 100 g di pruduttu. Quantu calori in u brou di pollo dipende, prima, nantu à a parte di a carcillu di piscia da quale hè prudutta, a prisenza o l'absenza di grassu è a pelle nantu à questu, è secondatu, nantu à a rapportu di a proporzioni di carne è acqua è u tempu di coccia. Un'altra materia hè se u caldu hè statu coccudu sottu à a tapa o senza l'entrente, è s'ellu hè stata prima u primu acqua.

A parti più dietetica di una carcassa di piscia hè un senu senza pelli o filetti. A pelle cuntene una gran quantitata di grassu, è dunque calori. A più grassa in a carne, più calori ci passa in u caldo quandu hè coccu.

U cuntenutu caloricu di u brou di pollo cù vermicelli, u rossu, patate è altri ingredienti depune à u cuntenutu calanicu di u pruduttu supplementu è a quantità totali di calori in u caldo stessu.

Cumu calculà u numeru di calori in un calzu?

Hè necessariu aghjunghje u cuntenutu di calori di tutti l'ingredienti è u so pesu. Divide u numaru tutali di calori per u pesu tutale. U cuntenutu caloricu in acqua hè ausente. Per esempiu: (cuntenutu calanicu di l'acqua + cuntenutu calumariu di carne) / (voluminu di l'acqua + pesu di carne) = quantità di calori in caldu.

Pudete fà ancu più faciuli. U cuntenutu calanicu di a carri hè multiplicatu da 0.9. Per esempiu, datu u rapportu di a proporzione di carne è acqua unu à unu, u cuntenutu calanicu di u brou di pollame da u pane serà 101.7 kcal. Mentri a pezza prima di a pullina contene 113 kcal per 100 g di pruduttu. Sta formula ampie u numaru di calori è carne è cibo.

A quantità di calori in caldu puri hè determinatu da una altra formula. Per fà questu, u cuntenutu calanicu di carne crusta devini esse livatu da u cuntenutu calori di carne coccia. I dati ottimizzati sò da esse multiplicate da u pesu di carne è divisu da u vulume di l'acqua. Per esempiu: (113-95) * 700/700 = 18. Per quessa, u cuntenutu calanicu di u brou di pollo senza coghju da u pettu hè solu 18 kcal. Dunque, per una dieta dietetica, pudete piglià è cibo da e più parte di caloria di u pollulu. Cusì, u cuntenutu calanicu di u caldo, manghjatu solu nantu à u pollulu, ùn esatte micca 40 kcal.

Regoli per a reducione i calori di u brou di pollo

Prima, dopu a prima furezza, bisognu di scumpete tutta l'scuma. Hè cuntenutu sustanzi aziunità chì anu cumulatu in carne. Se ùn abbandunà a scuma, u calchinu ùn serà micca utile, u gustu diventa pitta, è u culore hà nuvole.

Siconda, hè necessariu di drenà u primu acqua. Ùn tiragene micca solu sustanziiu maiori, ma dinò l'ingrossu di grassu. Dopu chì u primu prugnu hè sfulatu è a carni hè lavata, a panetta deve esse riapparatu cù l'acqua fredda è purtata à carne finu à prestu. In u calzu hà esse menu calori, se a quantità di l'acqua da almenu duie volte di carne. Da a carcassi ci vole prima di cutà a pelle è u grassu. Se u caldu ci hè prudutta nantu à l'ossu, ùn pò micca esse pruduttu troppu longu.

U gustu di pollo?

A pruprietà utili di u brou di pollo dipende di tutti l'ingredienti di stu pane. Questu pruduce hè riccu in peptidi, aminòculi è l'acidi insaturati. Adding vegetables and spices à u caldoi rinfurzanu a so propietariu utile. Per esempiu, cipudine in brou di pollame cresce e so prufilaxichi in fronte à i viralità è i friddi. I prudutti di u razzia cum'è a zucca, a razza d'apicultori è u parsnip pruvenenu ancu u caldu cù vitamini è nutrienti.

Caldu calore mellora a digestioni, allughjava a cundizione di e persone cù gastritis, improvisa benessere in i malatii di u sistema respiratorju.