Da chì un albaricu seccu hè utili?

I frutti secs sò bè ​​ragiunatu per esse prudutti utili, chì devi esse include in a vostra dieta pè guvernà tutti senza esvisione. L'albicocenu seccu ocu una piazza di pusessu entre frutti seccu da i so proprietà utili.

Da chì un albaricu seccu hè utili?

A tecnica tècnica di secura permette di priservà in frutti u più parte di e sustanzi necessarisi à u corpu, anche i più inesgabuli sò sempri sottumessu à a distruzione.

  1. L'apricot secarate sò una fonte di potasio, calcium è magnesiu - l'elementi necessarisi per l'operazione normale di u core. Per quessa, l'albiteri seccu per u core hè cunsideratu assai utile.
  2. I frutti secani sò ricchi di fòsforu. Questa sustanzita hè una parte di nucleosciuti è nucleichi è l'acidicu, questu hè un rolu impurtante in a pruduzione di e so propria protea.
  3. U fruttu seccu hè una surgente di ferru, perchè quelli chì regularmente anu manghjatu l'anemia ùn hè quasi micca terribili.
  4. L'apricottu seccu cuntene vitamini, frà elli pudete truvà retinol (vitamina A) chì nurite a cundizione di u capeddu è a pelle, mantene a vista à u livellu propriu.
  5. Vitamina B in l'albiteri seccu prupone un livellu normu di l'emoglobina, è participanu ancu in tutti i prublemi biichi.
  6. In l'albicocca seccu, ci hè una certa quantità di l'acidu ascorbicu, chì face i muri di i navi forte.
  7. Infine, niacin, cuntenutu in alberghu seccu, participeghja in grassu, di pruteziu, di metabolismu di carbuidrati, nurmalizà u nivulu di colesterolu in u sangue è improvesa a microcirculation.
  8. Fibreri di dietetica e pectini, sughjenu di u sistema digestivu, ligami è piglianu cun compostu preghjudiziu - e pochi di "tufini". Per quessa, l'alberi d'albitanu secche sò un lassatu dudu, chì pruteghji u corpu è ùn hè micca addictive, à disprezzu i medicini.

Cusì, a quistione di si l'albiteri fugliale hè utili, pò esse datu senza risposta positiva. U so usu regule è l'immunità forte, impedisce diverse malatie cardiovascular, anemia, malatii di u viaghju gastrointestinali. In modu, avemu una bona nova per quelli chì pèrdite di pisu: l'albiteri secchi sò un utile à a lotta à u pesu eccessivu , perchè cuntenenu un cumplessu di vitamina è minerale sanu, è per quessa cuntribuiscenu à l'accelerazioni di u metabolismu è a lipolisi più efficace.

Tuttavia, hè impurtante ùn mancassi, perchè u valore nutrizzionariu di l'albiteri secche per quelli chì vedenu a figura hè abbastanza alta - in centu gramma di frutte seccu cuntene più di dui cenità calori. Semu devi esse ricordati chì a maiò parte di sti caluri venenu da carbuidrati semprici, chì anu aghjustatu rapidamenti è sguassate rapidamente u sensu a fami, ma pò causà un risu in l'appetite in l'avvene. Perchè, in un ghjornu, hè abbastanza à manghjà solu 5-6 frutti d'albicu secu per bisogni di a figura è l'organiziu sanu. À causa di l'altu cuntenutu di carbuidrati, hè summamente prudente di usu di l'albiteri secchi in i malati cù a diabetes mellitus.

Sceglite assai cunsiglii secchi

Per fà stu fruttu seccu porta u benefiziu massimu, o almenu micca nisun harmu, hè impurtante è capaci di ellu. Quandu pruducia l'albicocu senza scrupulous fabricai l'usu di a toxina - diòxidu di sulfuri, chì vi permette di mantene un culore arghjintinuu o amarellu, ma destruzzi a maiò parte di i composti utili è cause reazzione allergii. Dunque, hè megliu ùn esse tentatu à frutti secchi culu uniformi è ùn ci hè nunda utilmente in elli. Ma u fruttu seccu avellu serà a scelta bona, ancu s'elli ùn sò micca cusì attrattivi, sò stati fatti, perchè senza l'usanza di sustanzi chimichi.