Prutizzioni psicologica di u zitellu à a scola

U primu "U 1 di sittembri" di u to figliolu hè u ghjornu chì intrì in un novu, unexplored world of knowledge and new duties, un ghjornu di famiglia cù i maestri è i pari. U core s'uniscia cun ansia in u pettu, micca solu da u scuventu, ma ancu da i so genitori. Allora vulianu u so caprettu per passà cunfidendu sopra i currenti di scole, acquistà u successu in furmazione è in cumunicazione cù cumpagnie, evoca l'aprovazione di i duttori, è ghjustificammi in u prucessu di studià in a scola.

In a prima classica cuntene i zitelli d'età 6-7 anni. Hè cresce chì per questa età l'aghjustà di u zitellu à a scola, siddu nun falla furmatu, hè vicinu à l'ideale. Inoltre, parechji zitelli chì anu aghjustatu l'età necessaria è avè i cumpitenzi necessarii per a scola, in pratica, spiecanu e prublemi duranti i so studii. A so preparazione psicologica per l'scoli hè inadattaghju, per quessa a realtà in a forma di "vita di a vita di l'scola" pesa parechji zitelli.

U cuncettu di pruspettiva psicologica per a scola

A piacè soziologicu di a scola hè un set di qualità mentale chì u zitellu deve bisognu di a scola.

I sicilii chì anu realizatu una storia di i zitelli in pre-scoli, nota a diffarenza in a percepzione di u fattu chì a scola vinuta in i zitelli, pronta è micca pronta per l'scola psicologica.

Ddi picciriddi, chì anu cumpresu a furmazione di pruspettiva psicologica per a scola, a maiò parte di dì chì eranu attrati da u fattu propiu di i so studii. À una diminuità minima, sò stati attraversati da a prutezione di cambià a so pusizioni in a soe, pruprietà attributi speciali di u scuradicultoriu (cartulare, notebook, case di lapis), truvà novi amici.

Ma i zitelli, chì ùn eranu prestu psicologicu, s'arribavanu à un modu iridescentu di u futuru. Èranu attiratu, prima di tuttu, per l'occasione di mudificà a so vita per avè megliu. Sperienze chì averebbe veramente qualifici sughjetti, una classe completa di amici, un ghjovanu è bellu maestru. Sicuru, tali aspettazione sò stati cunnannati a fallimentu in i primi seti simane di scola. In u risultatu, i ghjorni di schernu di l'escola vultatu per i zitelli in rutina è in l'expectativa cusì di u weekend.

Elementi di a presentazione psicologica per a scola

Fighjendu i criteri di pratica psicoluggìa di a scola. Queste include prontaità:

Prima, u zitellu deve avè tali mutivi per andà à a scola, cum'è un desideriu di l'amparà è di u desideriu di diventà un colegiale, per esse per piglià una nova pusizione suciale. L'attitudine versu l'escola deve esse positiva, ma realista.

Siconda, u zitellu deven avè sviluppatu un prublemu bellu, ricordu è altri prucessi cugnimi. I parechji si trattavanu di u zitellu per dà u cunniscenzi necessarisi è a cumpitenza per a scola (almenu, à 10 recontu, leghje per i sillabelli).

U terzu, u zitellu deve esse capaci di cuntrollu cuntrullatori di u so cumpurtamentu per ottene l'ugettivi stabiliti in a scola. Dopu tuttu, à a scola, hà bisognu à sente à u maestru in a classa, fà facultà, travaglià cum'è a regula è u patronu, è observa a disciplina.

Quarta, u zitellu deve esse capace di stabilisce e relazioni cù l'anniversariu di un annu, travaglià in l'assignazioni di u gruppu, ricunniscianu l'autorità di u maestru.

Questa hè a struttura generale di prratezza psicologica per a scola. A decisione puntuale di preparazione psicologica per a scola di u zitellu hè a cusì immediata di i paisani in i pre-maistariu. Se u tempu per andà in a prima classe hè avvicinendu, è u to figliolu o to figliolu, in u vostru altru, ùn hè micca sempre pronta per stu psicologicu, pudete pruvate d'aiutà u zitellu nantu à ellu o cercà aiutu da un maestru di psicolugia.

A data, i so specialisti abbianu cuncettura apposta di prugramma psicologica di a scola. In u prucessu di assistenu a so classi, i zitelli: